De groeten van Eric Bandholz

Laurent1965

Zware baard
Ja, die miste ik al op het forum, Eric Bandholz, mijn favoriete baard, vooral de wat langere versie vind ik de perfecte baard!
Kom er nu redelijk in de buurt, echter de dikte van de mijne laat nog wat te wensen over, vind ik zelf.
Meer liefhebbers van deze baardstijl?
 

Peter1971

Baard
Ja, die miste ik al op het forum, Eric Bandholz, mijn favoriete baard, vooral de wat langere versie vind ik de perfecte baard!
Kom er nu redelijk in de buurt, echter de dikte van de mijne laat nog wat te wensen over, vind ik zelf.
Meer liefhebbers van deze baardstijl?

ergens vind ik dat gek, dat je dat zegt.. en zelf ook vind, jouw baardgenen zijn veel sterker dan die van Eric..en die van je snor evenaren hem...maar een mooi compliment voor Eric
 

Weeble

Volle Baard
Bandholtz heeft ook diverse baardstijlen geprobeerd. Interessant om te zien, gezien de meeste toch voor een stijl kiezen en het daar bij houden.

AAuE7mALXiuWsW0I-t-YifKNwmC3uqcJ7Wdkqk1pgg=s900-mo-c-c0xffffffff-rj-k-no


6a574e377e65d0d9442ebd9e42b02440.jpg


C659PCfWcAAbOxa.jpg


nxtfgn998tr11.jpg


Wel jammer dat hij de laatste tijd aan het internetpubliek aan het forceren is, dat het 'matje' weer terug in stijl is:confused:
 

Texman

Koning Baard
Ik ben het geheel met @Ardjan eens zijn baard op foto1 is het net niet en op foto 2 ziet het er ineens heel natuurlijk uit en ook of hij dit altijd al gehad heeft.
Foto 3 met alleen een snor staat hem niet of combineert niet goed het zijn kapsel. Foto 4 is netjes maar heeft weinig uitstraling.
 

Laurent1965

Zware baard
Ik bedoel inderdaad de langere baard, wordt op sommige sites en bijvoorbeeld op pinterest vaak omschreven als Bandholz-baard, vol met een flinke handle-bar.
Alleen maar als model, ps alleen die snor op foto 3 vind ik persoonlijk niks, heeft hij de kin ook niet voor.
 

Ardjan

Baardaap
En wat ik juist bij foto 2 wel stoer vind staan, is dat de bakkebaard eerst verticaal naar beneden loopt; en dan vervolgens de lijn ter hoogte van de oorlel naar de mondhoek gaat. Dus de wanglijn meer een wat 'haakse' versie, dan een gebogen lijn. Bij een langere baard vind ik dat echt cool staan!

'k Ben vanmiddag zelf ook even aan de gang gegaan :D 'k Begin nu echt op een bandholz te lijken, haha. :eek:
 
Banner image
Top