"De gezichtsbeharing sneller laten groeien"

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Nou, zo gezond zijn sommige adviezen niet.
Alle haargroeimiddelen zou ik maar achterwege laten, net als de vreemde recepturen met kaneel en amla en een bezoek aan een plastisch chirurg gaat echt te ver.

Voor degenen, die dit laatste overwegen, hierbij een hartverscheurend mooie documentaire:

 

Wil

Baard
Dat ben ik, als ervaringsdeskundige, geheel met je eens @Texman
Ik behoor dagelijks 13 verschillende medicijnen in te nemen.
Inmiddels heb ik 8, zonder medeweten behandeld arts, afgebouwd vanwege ernstige bijwerkingen.
De overgebleven 5 kan ik niet missen.
Het liefst zou ik niets innemen behalve sommige supplementen zoals algenolie en een vitaminen en mineralen supplement.
De enige bijwerkingen hiervan is een snellere :)>(Y)

Vrijwel elk medicijn heeft bijwerkingen.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ik heb de afgelopen jaren ook heel wat medicijnen moet gebruiken en medicijnen om allerlei bijwerkingen op te vangen.
Gelukkig gaat het nu zo goed met mij dat ik 3 medicijnen niet meer nodig heb en van de medicijnen die nog wel nodig heb gebruik ik veel minder.
 
Hoi,

Ik slik 20 pillen PD oa Oxycodon Oxycontin e. Nog tig anderen. Lig 20/24 uur per dag plat nadat een hernia operatie mislukt is. Mijn zenuwen in mijn rug zijn dusdanig beschadigd dat dit nooit meer goedkomt. Heb rolstoel en veel pijn. Ben ziekenhuis ingegaan.als 70kg kwam er na 6 weken uit als 135 had zwart haar en inmiddels zo grijs als.
Pillen zijn rotzooi ik had vroeger een goede baard lijn maar u middels mijn wangen weg. Lig dus hele dagen...

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ha Mark,
Je hebt wel heel veel pech gehad met die hernia operatie zoiets verzin je niet zelf maar je moet er wel mee door.
Zo'n 6 jaar geleden heb ik ook een hernia gehad maar omdat ik tevens nierpatiënt ben en geen zware pijnstillers mag gebruiken kon ik onmiddellijk geopereerd worden.
De dokter vertelde mij toen dat het met rust en plat liggen ook kon genezen. Tevens vertelde hij mij wat de mogelijke risico's waren van de operatie.
Omdat ik een nichtje heb die hetzelfde is overkomen als jij heb ik toen besloten om mij niet te laten opereren.
Ik heb 12 weken op bed gelegen waarvan 6 met vreselijk pijn (het was een hel) daarna is het langzaam steeds beter gegaan.
Ik hoop dat jouw situatie mettertijd toch nog gaat verbeteren en wens je hier heel veel sterkte bij.
Groet Texman:)>
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Je rug is de basis, als je daar mee gaat tobben ben je de pineut.
Ik heb zelf 4 herniaoperaties gehad waarvan de laatste 2 mislukt, Na een lang traject te hebben doorlopen bij de Pijnpoli heb ik nu 2 leads en een neurostimulator geïmplanteerd gekregen en dat verlicht (lees onderbreekt) de pijn gelukkig voor een deel.
Iedereen met rugpijn en/of andere klachten veel sterkte toegewenst, het is geen pretje.
 

K9Beard

Baard
Je nek nekt je anders ook! Ben zelf sinds oktober in revalidatie:
Jonge gast 'moest ff een flesje water pakken' terwijl ik stond te wachten met de auto om de rotonde op te draaien. %$@#!!
Whiplash en een contusio medullae (ruggemergschudding), creërden een tijdbom op 2 plekken waar een voordurende nekhernia dreigt als ik 'm te ver push. Slaap nooit langer dan 2 uur achtereen: pijnscheuten in je nek en tintelingen in armen en handen die overgaan in steken als je ze niet beweegt.
Ik krijg er zo langzamerhand een baard van...o_O
 

Texman

Koning Baard
Mijn hemel wat een heftig verhaal gaat dit nog goed komen of moet je verder met beperkingen.
Ik wens je heel veel sterkte,
Groet Texman
 

Laurent1965

Zware baard
Je nek nekt je anders ook! Ben zelf sinds oktober in revalidatie:
Jonge gast 'moest ff een flesje water pakken' terwijl ik stond te wachten met de auto om de rotonde op te draaien. %$@#!!
Whiplash en een contusio medullae (ruggemergschudding), creërden een tijdbom op 2 plekken waar een voordurende nekhernia dreigt als ik 'm te ver push. Slaap nooit langer dan 2 uur achtereen: pijnscheuten in je nek en tintelingen in armen en handen die overgaan in steken als je ze niet beweegt.
Ik krijg er zo langzamerhand een baard van...o_O
PFFF! Sterkte!!!!:(
 
Mijn hemel wat een heftig verhaal gaat dit nog goed komen of moet je verder met beperkingen.
Ik wens je heel veel sterkte,
Groet Texman
Binnen 5 jaar moest er verbetering zijn maar dat is gedeeltelijk gekomen.
Was incontinent voor en achter en voor deed niets meer. Incontinent ben ik vanaf maar rest helaas nooit meer goed gekomen. Met veel oefenen kan ik stukje lopen maar de pijn is heftig. Lig nog steeds 20/24 u PD plat Lezen gaat nog net een beetje maar door de medicatie heel veel bijwerkingen als geheugenverlies dan vooral korte termijn. Tanden gaan los zitten. En nog veel meer wat ik jullie bespaar. Mijn hele verhaal en emoties staan op een forum mocht iemand daar interesse in hebben geef ik de link wel. Alles is geschreven met de. Emotie van toen. Laatst teruggelezen en vooral de onmacht viel me op.
Ten tijde dat het gebeurde hadden we drie jonge kinderen waarvan de kleinste net een jaar was. Niet alleen voor mij is er veel gebeurt maar ook voor het gezin. Papa is altijd thuis maar ff balletje trappen spontaan erop uit kan ik allemaal vergeten. Alles moet gepland worden das ergste maar goed we leven nog dat is belangrijkste eb bovenal ik ben er altijd voor de Kids ipv hoe ik vroeger was 60/70uur in de week op pad. Dus das een prettige keerzijde dat ik nu alles bewuster meemaak

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

K9Beard

Baard
PFFF! Sterkte!!!!:(
Thanks. Humorgevoel hoog houden helpt, maar in het geval van Mark, lijkt me dat nog lastiger.
[DOUBLEPOST=1559678364][/DOUBLEPOST]
Binnen 5 jaar moest er verbetering zijn maar dat is gedeeltelijk gekomen.
Was incontinent voor en achter en voor deed niets meer. Incontinent ben ik vanaf maar rest helaas nooit meer goed gekomen. Met veel oefenen kan ik stukje lopen maar de pijn is heftig. Lig nog steeds 20/24 u PD plat Lezen gaat nog net een beetje maar door de medicatie heel veel bijwerkingen als geheugenverlies dan vooral korte termijn. Tanden gaan los zitten. En nog veel meer wat ik jullie bespaar. Mijn hele verhaal en emoties staan op een forum mocht iemand daar interesse in hebben geef ik de link wel. Alles is geschreven met de. Emotie van toen. Laatst teruggelezen en vooral de onmacht viel me op.
Ten tijde dat het gebeurde hadden we drie jonge kinderen waarvan de kleinste net een jaar was. Niet alleen voor mij is er veel gebeurt maar ook voor het gezin. Papa is altijd thuis maar ff balletje trappen spontaan erop uit kan ik allemaal vergeten. Alles moet gepland worden das ergste maar goed we leven nog dat is belangrijkste eb bovenal ik ben er altijd voor de Kids ipv hoe ik vroeger was 60/70uur in de week op pad. Dus das een prettige keerzijde dat ik nu alles bewuster meemaak

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
Jij ook sterkte man!
Hier ook 3 jonge kids (1, 3 en 5), maar gelukkig nog maar een half jaar thuis ipv 5. Pfff. Hang in there, man! Het kan niet altijd blijven regenen, houd ik mezelf maar voor. Despite the pain, walk on whenever you can!
[DOUBLEPOST=1559678713][/DOUBLEPOST]Ik klik 'leuk', maar wat ik bedoel is: ik voel 'm — al zit jij nog een graadje dieper.
Wow man, wat een chaos en onmacht n.a.v. iets waar je zelf geen invloed op had.
Nogmaals sterkte!
 

Texman

Koning Baard
Acht jaar geleden werd ik plotseling nierpatiënt. Ik bleek een aandoening te hebben aan beide nieren.
In het begin had ik totaal niet door wat er speelde en hoe dat mijn leven ging beïnvloeden.
Hoewel het nu heel goed met mij gaat heb ik de afgelopen jaren heel wat moeten doorstaan.
Ook heb ik moeten accepteren dat mijn leven nooit meer wordt zoals vroeger, want ook ik moet door met de nodige beperkingen.
Ik kan dus erg meevoelen met wat jullie is overkomen.
Nogmaals heel veel sterkte.
 
Jij ook sterkte, bij mij worden de darmen al minder en nierfunctie ook. We zullen zien wat de toekomst brengt

Fingers crossed sterkte kerel

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Laurent1965

Zware baard
Ja, super dit!!
En dat in deze tijd en maatschappij die alleen maar lastiger lijkt te worden.
Geweldig hoe hier met elkaar lief en leed wordt gedeeld.
Ik ben dit forum ergens op het einde van 2018 "tegen het lijf gelopen".
Account gemaakt ergens in februari.
Kan alleen maar zeggen: HAD IK DIT EERDER ONTDEKT!!!!
Beter dan een bruine kroeg!
 
Banner image
Top