De ergste baard ooit.

Thebeardlessbard

Stoppelbaard
Update.. 3e maand.

de kale plek is nog steeds goed te zien. En de baard blijft ook dun. Het blijft moeilijk on door te gaan.. want het baardje ziet er nog steeds dun kaal en slecht uit. Vooral als je vergelijkt met andere die op 3 maanden zatten
 

Bijlagen

  • B9889267-C590-4EB3-869B-055720B91042.jpeg
    B9889267-C590-4EB3-869B-055720B91042.jpeg
    423,7 KB · Weergaven: 96
  • ED13703B-7744-470B-8C0C-DF3514E83736.jpeg
    ED13703B-7744-470B-8C0C-DF3514E83736.jpeg
    482,8 KB · Weergaven: 95
  • 88BB3161-E93C-4DE4-8520-EE5892BFE0B4.jpeg
    88BB3161-E93C-4DE4-8520-EE5892BFE0B4.jpeg
    487,3 KB · Weergaven: 97

Fox

Zware baard
Blijven volhouden, er zij er bij die slechtere hebben.
Geduld is de sleutel tot succes.
Mvg
Silver Fox
 

Texman

Koning Baard
Ha @Thebeardlessbard ,
Ik zou ook nog even door zetten en heb tevens nagedacht over wat je met je baard kan doen.
Het komt er op neer dat je de sterke kanten van je baard moet accenturen door zeer strakke begrenzingen aan te brengen.
Op de kale plekken laat je bewust een stukje van de begroeiing weg. Daarnaast moet je proberen om het front/sik langer te laten groeien.
Op je foto's heb ik aangegeven wat ik bedoel.
Misschien vind je dit wel leuk om te proberen.
Maar aan de andere kant ben ik ook realistisch als je het niet meer ziet zitten maak het dan niet tot een kwelling en stop ermee.
Succes en sterkte,
Texman :)>
dubbelbaard.jpg
 

Ardjan

Baardaap
Ik vind het echt geen slechte baard @Thebeardlessbard! Natuurlijk zijn er kale plekken; maar deze gaan nog dichtgroeien, voorspel ik je!
Je hebt sowieso een fantastisch dikke snor! Dus dat is alvast een pluspunt!
Ik wil écht benadrukken: niet trimmen, niet trimmen, niet trimmen! Hooguit de lijnen scherp houden!
En plak er nu eens 3 maanden aan vast! Met dan 6 maanden bij elkaar, heb jij een prima baard; althans een prima basis!
Geduld is "the key"!
Volhouden bro! (Y)
Met 6 maanden straks, ben jij een echte "baas"! :D
 
Laatst bewerkt:

tijn

Zware baard
Ik sluit me aan bij de andere baardmannen. Zo slecht is je baard niet. En als je hem er nu af zou halen is alle moeite voir niks geweesd. Ik zou zeggen blijf vol houden. Das makenlijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar het is de moeite echt waard
 

Macx

Baardaap
Update.. 3e maand.

de kale plek is nog steeds goed te zien. En de baard blijft ook dun. Het blijft moeilijk on door te gaan.. want het baardje ziet er nog steeds dun kaal en slecht uit. Vooral als je vergelijkt met andere die op 3 maanden zatten

Ik zie al een groot verschil met je vorige update, die twee probleem plekjes zijn al bijna geheel verdwenen man! Gewoon doorgaan met groeien en zeker niet gaan knippen of zo.
 
Banner image
Top