De beste baardtrimmer

Boss

Baard
Beste BAARDEN,

Ik ben benieuwd welke trimmer jullie gebruiken?
En vooral ben ik op zoek naar een trimmer die dichtbij de huid scheert.
Zoals het type trimmer dat de Barbier ook wel gebruikt bijv. Wahl detailed cordless of Babyliss pro..
Iemand die zoiets gebruikt?

Weten jullie een goed exemplaar?
Deel je ervaring, zo kunnen andere een goed indruk opdoen voordat ze iets aanschaffen.

Ik ben heel benieuwd!
Kortom; wat gebruik jij voor je beard onderhoud?

Greets Boss
 

Texman

Koning Baard
Ik gebruik een baardtrimmer van Braun maar heb geen ervaring met dicht op de huid scheren.
 

zenn

Zware baard
'K heb zelf een Remington MB4045, voor de overgang van de bakkebaarden naar hoofdhaar.
Handig in gebruik, alleen jammer dat er geen houder/standaard of tasje bij zit voor de hulpstukken.
 

Boss

Baard
Ha Texman,

Ik gebruik de wahl detailer trimmer cordless.
:)>

HI Erik,

Is dat apparaat het waard om naast een normale trimmer aan te schaffen i.v.m. een zeer glad scheer resultaat op de plaatsen waar je de baar bijwerkt? Is scheren met het mes dan overbodig?

Andere voors en tegens van dit apparaat?
Ik ben benieuwd...

Greets,

Boss
 

Erik1986

Baard
HI Erik,

Is dat apparaat het waard om naast een normale trimmer aan te schaffen i.v.m. een zeer glad scheer resultaat op de plaatsen waar je de baar bijwerkt? Is scheren met het mes dan overbodig?

Andere voors en tegens van dit apparaat?
Ik ben benieuwd...

Greets,

Boss
Ha Boss,

Ja ik vind het zelf een goede aanvulling, het is vooral geschikt om de contouren netjes strak mee aan te zetten.
De naam zegt het al het is een detailer.
Wil je echt glad dan is een mes het beste, echter voor mij persoonlijk is een mes niet erg geschikt aangezien ik een hele gevoelige huid heb.
Ik gebruik hem vooral voor mijn wang/ hals baardlijnen en hoofdhaar/ bakkebaarden etc.
Beste is om even wat filmpjes te kijken hij doet wel dat geen wat je ziet.
Hij kost ook wel wat maar de kwaliteit is zeer goed.
Er zit een houder bij met kabel om op te laten wat olie en kwastje voor onderhoud en een aantal opzetstukken.
Op de huid zonder opzet stukken is deze standaard 0.4 mm en je kunt de messen zelf makkelijk afstellen naar 0.0 mm.

:)>:)>
 

Haroun

Stoppelbaard
Hey ik heb een Horsator Piccolo 55, 20 Watt. Ik ben vrij nieuw hier en vroeg me eigenlijk af of iemand iets meer weet over deze trim machine? ik sluit in bijlage een fotoIMG_3768.JPG

vriendelijke groeten
 
Banner image
Top