de baardreis van Johnny

Johnny

Stoppelbaard
Ooit een keer een topic aangemaakt met mijn eerste baard maar na een tijdje afwezigheid en een aantal keer de baard kort gehad nu toch besloten om wat langer te gaan.. inmiddels een groei van 3.5 a 4 maand

Ben van plan om de wanglijn wat hoger te laten groeien , maar vind de lengte mooi genoeg zo...

Ben ook van plan de snor wat korter te maken , dit in verband met een klagende vriendin hehe


meningen zijn welkom!
 

Bijlagen

  • 2018-12-13 11_47_09-Clipboard.png
    2018-12-13 11_47_09-Clipboard.png
    232,8 KB · Weergaven: 54

Boudi

Baard
Ooit een keer een topic aangemaakt met mijn eerste baard maar na een tijdje afwezigheid en een aantal keer de baard kort gehad nu toch besloten om wat langer te gaan.. inmiddels een groei van 3.5 a 4 maand

Ben van plan om de wanglijn wat hoger te laten groeien , maar vind de lengte mooi genoeg zo...

Ben ook van plan de snor wat korter te maken , dit in verband met een klagende vriendin hehe


meningen zijn welkom!

Welkom (terug)!
Mooie baardgroei.... persoonlijk zou ik wanglijn zo laten en toch voor wat meer lengte nog gaan; ook voor je snor. Maar dit moet je natuurlijk helemaal zelf bepalen ;) En wat mij betreft dus ook niet teveel luisteren naar je klagende vriendin :rolleyes: Het is jouw baard, jouw gezicht, jij bepaalt, jij kiest! :D
 

Johnny

Stoppelbaard
Welkom (terug)!
Mooie baardgroei.... persoonlijk zou ik wanglijn zo laten en toch voor wat meer lengte nog gaan; ook voor je snor. Maar dit moet je natuurlijk helemaal zelf bepalen ;) En wat mij betreft dus ook niet teveel luisteren naar je klagende vriendin :rolleyes: Het is jouw baard, jouw gezicht, jij bepaalt, jij kiest! :D


begrijp ik , maar na het geven van een zoen wil je niet een vies gezicht tegenover je haha of de reactie “ bah, je snor prikt”
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Je snor prikt juist omdat ze kort is ;)

Vele dames zijn verbaasd wanneer ze een langere baard voelen dat die "niet prikt" juist omdat ze gewend zijn dat een baard prikt bij mannen die hem kort houden.

Met andere woorden, die prikkende snor is eenfase wqaar je door moet :)>

Verder leuke baard hoor. Succes er mee (Y)
 
Banner image
Top