De baard van Willem{pie}

Hans

Zware baard
Oerbaard
Depressie is een heel vervelende ziekte en niet wat veel mensen denken een dipje.
Er heerst nog steeds een taboesfeer rond depressies terwijl er héél veel mensen aan lijden.
Ikzelf heb twee zeer zware depressies doorgemaakt en heb nog steeds medicatie nodig om normaal te kunnen functioneren en ik schaam mij daar niet voor, dat ene stofje dat mijn brein te weinig aanmaakt zorgt dat ik mezelf niet prettig voel, vandaar de medicatie.

Willem, heel veel kracht in de moeilijkere periodes en vergeet niet dat achter de wolken altijd de zon schijnt.

Hou die baard omhoog :)> (Y)

Groeten Hans
 

Texman

Koning Baard
Na een hele lange tijd, zeer ziek {depressief} geweest te zijn. Ben ik weer een beetje terug.
Om me af te leiden ben ik {weer]bezig geweest een website en forum. Zal proberen om weer regelmatig terug te komen.

Dus kijk uit, ik hou jullie in de gaten Bekijk bijlage 11061
Ha Willem,
Ook ik weet wat een depressie is en wat het met je doet. Ik kreeg het 40 jaar geleden voor het eerst.
Het was zeer heftig en ik ben er weken ziek van geweest. Daarna heb ik nog vele malen een depressie gehad soms mild en soms zwaar.
Ook nu nog ben ik depressief al zullen veel mensen dit niet aan mij merken.
Door de tijd heb een aantal malen psychotherapie gehad waarbij er mij allerlei manieren zijn geleerd om er mee om te gaan.
Ik heb moeten accepteren dat depressie bij mij hoort. Inmiddels kan ik er goed mee leven en weet ook wat ik moet doen als de problemen weer beginnen.
Ik heb op dit gebied zeer veel geleerd en weet ook precies wat er met mij aan de hand is zodat ik de mensen om mij heen het op een begrijpelijke manier kan uitleggen. Ook ik gebruik antidepressiva en daar kom ik ook nooit meer van af.
Kennis maakt macht zeker op dit gebied. Geef je zelf nooit de schuld van een depressie want dat helpt niet.
Statistisch gezien krijgt bijna iedereen in zijn leven een depressie dus je bent niet de enige dat blijkt ook aan het aantal reactie van de andere leden.
Heel veel sterkte.
Die andere Willem:)>
 

Hartenheer

Zware baard
Ha Willem,
Ook ik weet wat een depressie is en wat het met je doet. Ik kreeg het 40 jaar geleden voor het eerst.
Het was zeer heftig en ik ben er weken ziek van geweest. Daarna heb ik nog vele malen een depressie gehad soms mild en soms zwaar.
Ook nu nog ben ik depressief al zullen veel mensen dit niet aan mij merken.
Door de tijd heb een aantal malen psychotherapie gehad waarbij er mij allerlei manieren zijn geleerd om er mee om te gaan.
Ik heb moeten accepteren dat depressie bij mij hoort. Inmiddels kan ik er goed mee leven en weet ook wat ik moet doen als de problemen weer beginnen.
Ik heb op dit gebied zeer veel geleerd en weet ook precies wat er met mij aan de hand is zodat ik de mensen om mij heen het op een begrijpelijke manier kan uitleggen. Ook ik gebruik antidepressiva en daar kom ik ook nooit meer van af.
Kennis maakt macht zeker op dit gebied. Geef je zelf nooit de schuld van een depressie want dat helpt niet.
Statistisch gezien krijgt bijna iedereen in zijn leven een depressie dus je bent niet de enige dat blijkt ook aan het aantal reactie van de andere leden.
Heel veel sterkte.
Die andere Willem:)>
Bedankt Willem,
Helaas loop ik hier al 10 jaar mee. Bij mij is het chronisch geworden.

Met ups en vele downs, maar daar weet je waarschijnlijk ook veel vanaf..
 

Yainderidoo

Zware baard
Goed om je te zien Willem. Mooie foto ook. Ik heb op dit moment nog niet een bril voor alle dag nodig....maar dat word zeker weten ook eentje met ronde glazen!
Had ik al gezegd dat ik die Baard prachtig vind? Wat kan grijs dan mooi zijn (Y)
 

Hartenheer

Zware baard
Goed om je te zien Willem. Mooie foto ook. Ik heb op dit moment nog niet een bril voor alle dag nodig....maar dat word zeker weten ook eentje met ronde glazen!
Had ik al gezegd dat ik die Baard prachtig vind? Wat kan grijs dan mooi zijn (Y)
Hier noemen we het asblond :D

Ik heb altijd een ronde bril gehad.
De opticien heeft ooit {toen waren ze hier niet te koop} brillen voor me uit Engeland mee genomen.

De glazen waren zo klein dat ik altijd zei: Wilde eigenlijk lenzen, maar die zaten niet lekker. Toen heb ik er maar een montuur om laten zetten.
 
Banner image
Top