De baard van Val

Nordland

Baard
Hallo baard en snor vrienden!

Nieuw lid hier: mijn naam is Val, 40 jaar, woonachtig in Amsterdam. Groetjes

Staand van zaken (een fatsoenlijke snor groeien staat in de planning ..):
 

Bijlagen

  • 6286DA8E-4790-4675-B78C-EA14A1568D32.jpeg
    6286DA8E-4790-4675-B78C-EA14A1568D32.jpeg
    326,5 KB · Weergaven: 111
  • A0536056-0943-4AE8-8282-EBA75B869F77.jpeg
    A0536056-0943-4AE8-8282-EBA75B869F77.jpeg
    351,1 KB · Weergaven: 103
  • 17A83F53-E9CE-46DC-81CB-4BA74B6BC200.jpeg
    17A83F53-E9CE-46DC-81CB-4BA74B6BC200.jpeg
    363,1 KB · Weergaven: 104
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ha @Nordland ,
Ook van mij welkom op ons leuke forum leuk dat je mee gaat doen.
Ook ik vind dat je al een mooie baard hebt en de nodige ervaring heb natuurlijk ook al (Y)(Y)(Y).
Wellicht kan je anderen hier met advies dienen.
Veel plezier hier, (leuke hond heb je trouwens).
Texman:)>
 

Nordland

Baard
Dank voor het warme welkom mannen! :)>(Y)
Mijn beste vriend Tyson, de frenchie-staff, is ook blij met de complimentjes :)

@Texman, ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal geen ervaring heb wat baarden betreft, ik kwam dit pracht forum tegen toen ik op zoek was naar info over baardolie, dit is mijn 3de poging, eerste poging was 5 jaar geleden maar na 5 maanden uiteindelijk toch eraf geschoren door druk van mijn omgeving, 2de baard heb ik eraf gegald voor mij huidige vriendin (4 jaar samen), nu heb ik besloten dat ze maar moet wennen .. als ik moet kiezen, dan kies ik toch voor mijn baard haha

Ben blij oom jullie gevonden te hebben, beetje steun zoeken bij gelijkdenkende mensen kaan noot kwaad! :D
 

Texman

Koning Baard
Ha @Nordland,
Je hebt helemaal gelijk en iedereen heeft wel eens de neiging om zijn baard eraf te halen.
Ik zeg dan altijd voordat je iets doet waar je spijt van krijgt raadpleeg ons dan eerst even.
Er zit hier zoveel kennis dat we er altijd wel uitkomen.
Daarnaast praten we hier niet alleen over baarden maar ook over allerlei andere zaken.
Wat dat aangaat is het hier net een bruin café :).
 

Nordland

Baard
Welkom!
Je hebt een prachtige baard! En de snor volgt, lees ik.
Dankjewel! Ben zeker van plan om een serieuze poging te wagen :)>
[DOUBLEPOST=1612302875][/DOUBLEPOST]
Ha @Nordland,
Je hebt helemaal gelijk en iedereen heeft wel eens de neiging om zijn baard eraf te halen.
Ik zeg dan altijd voordat je iets doet waar je spijt van krijgt raadpleeg ons dan eerst even.
Er zit hier zoveel kennis dat we er altijd wel uitkomen.
Daarnaast praten we hier niet alleen over baarden maar ook over allerlei andere zaken.
Wat dat aangaat is het hier net een bruin café :).
Dank je, ik waardeer het! :)>
[DOUBLEPOST=1612302919][/DOUBLEPOST]
Ik zag je profiel foto in een ander topic, hele mooie baard (Y)

Volhouden deze keer, staat je erg goed. :)>
Dank je zeer! (Y):)>
 

Nordland

Baard
Baard en snor vrienden: kleine update, na 3 maanden hard bezig te zijn geweest om een fatsoenlijke snor te kweken, dit is het resultaat :D eten en drinken is een uitdaging geworden dus ik twijfel of ie blijft, misschien hebben jullie wat tips :rolleyes:

Morgen heb ik een afspraak met mijn vaste kapper/barbier (ken Mo al 15 jaar) dus een verdere update volgt. Groetjes :)>

5A6FAD37-6BD7-46ED-A4AA-0E7B7940EF42.jpeg C874DB29-05BC-4BDC-B080-A5709C7430FA.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Rothbeard62

Volle Baard
Ziet er erg fraai uit, vooral de snor is TOP! Daar zou ik zeker zuinig op zijn, want zo'n fraaie snor is maar weinigen gegeven. Bovendien kloppen de verhoudingen tussen baard en snor zo ook het best/mooist, veel beter dan met een gekortwiekte snor! Eten is en blijft een uitdaging, maar er zijn voldoende trucjes om daarmee te leren omgaan (vooral kleine hoeveelheden eten en altijd servetten bij de hand hebben). Het is een kleine tol die je moet betalen om er zo goed uit te zien! :D:cool:;) :)>(Y)(Y)
 

Giant

Zware baard
Prachtige baard en snor.
Ik weet uit ervaring dat een snor wat problemen kan geven bij eten en drinken.
Maar ik zelf neem dat voor lief en kies toch voor mijn snor.
 

Texman

Koning Baard
Je barbier heeft je baard en je snor heel netjes bijgewerkt echt TOP (Y)(Y)(Y).
Begrijp best dat je al zolang klant bij hem bent :).
 
Banner image
Top