De baard van Texman

Texman

Koning Baard
Beste allemaal,
Afgelopen maandag ben ik aan het tweede oog geopereerd (staar).
Het heeft wat langer geduurd dan geplant was omdat het eerste oog 4 weken na de operatie is gaan ontsteken.
Ook heb ik nog een ooglid ontsteking gehad(wat een ellende is dat).
Gelukkig is alles weer herstelt maar mijn oogarts vond het veiliger dat de tweede operatie uitgesteld werd.
Operatie is goed gelukt en kan nu al redelijk goed zien (verademing).
Over 4 weken vindt de eerste controle plaats en als alles goed is mag er weer een nieuwe bril worden aangemeten.
Daarna kan ik jullie nog scherper in de gaten houden (ha,ha);).
Groet Texman:)>
 

RCM

Baardaap
Hey Willem. Goed om te lezen dat je nu ook aan je andere oog geopereerd bent. Maar jeetje zeg, de 1ste operatie was wel een succes, maar dan toch die vervelende ontstekingen, die zijn niet heel erg leuk (weet ik uit ervaring, ivm een oogziekte), maar goed om te lezen dat dit herstelt is. Ik hoop dat deze ellende je nu bespaard blijft! Groet, Roy (Y)
 

Gunter

Baard
haha, moeten we nog op onze woorden gaan letten!

Goed om te lezen dat alles redelijk naar wens is gegaan, succes met het herstel verder.
 

zenn

Zware baard
987e894f96575818c0453d922807c02a--beards-funny-quotes-beard-quotes.jpg

:p;)
 

dijkie

Zware baard
Fijn om te horen dat het goed gaat Willem.
De ogen zijn heel belangrijk in een mens zijn leven , en je kan er weinig aan hebben.
Succes man met je herstel , en hopelijk kan je mijn baard nog beter zien groeien binnenkort ha ha.

Gerard,
 

Texman

Koning Baard
Beste baardbroeders,
Bedankt voor jullie aardige woorden.:)
Ik hoop inderdaad dat verdere oogellende mij bespaard blijft.
Om het te voorkomend heeft de oogarts mijn direct na de operatie nog een injectie met steroiden in mijn oog gegeven.
Klinkt misschien eng maar ik heb er niets van gevoeld.
Ik kan nu al heel aardig zien ik zal waarschijnlijk alleen voor veraf een bril nodig hebben.
Texman:)>
[DOUBLEPOST=1539277320][/DOUBLEPOST]
Fijn om te horen dat het goed gaat Willem.
De ogen zijn heel belangrijk in een mens zijn leven , en je kan er weinig aan hebben.
Succes man met je herstel , en hopelijk kan je mijn baard nog beter zien groeien binnenkort ha ha.

Gerard,
Ha Gerard,
Dat gaat zeker gebeuren ik kijk er al naar uit.
En je baard 3.0 gaat natuurlijk de mooiste baard worden die je tot nu hebt gehad.
Willem:)>
[DOUBLEPOST=1539277472][/DOUBLEPOST]
Is dit nu een baardforum of een brillenforum, haha.:D
Gewoon showen hoor @Texman; 't begint allebei met een B. (Y)
Je begrijpt dat ik met een bril al die baarden veel beter kan beoordelen.
Van nature ben ik nogal streng;)
 
Banner image
Top