De baard van Texman

Jeb

Baard
Je hebt helemaal gelijk texman ;)
Ik las zoiets van 5 cm erbij en momenteel al 2 cm verder, vandaar mijn reactie van 3 cm, maar in dit geval heb je volkomen gelijk

Als mijn geduld het red tot aan daar dan ben ik al dik tevreden:cool:
 

Texman

Koning Baard
Die 5 cm is alweer van een tijdje geleden.;)
Ik vind het zo leuk dat ik de groei gewoon verder laat gaan en kijk hoe lang ik het leuk blijf vinden.
Voorlopig wil ik het wel een tijdje lang houden want het bevalt prima zo.:)
Als je het wil ga je dat ook halen want je baardgroei is goed (Y)
Maar het is en blijft een kwestie van geduld.:D
 
  • Like
Reactions: Jeb

Hartenheer

Zware baard
Pracht baard (Y)

Ik was de lengte even zat, en heb hem flink ingekort.
Aangezien ik te lui ben om iedere maand mijn baard kort te houden, zal het wel weer in korte tijd opzitten :)>
 

istawa

Zware baard
Top mooie baard. En dat zelf bijhouden gaat je ook goed af. Respect!

it aint over until the fat lady sings
 

dijkie

Zware baard
Leuke foto Willem, en de XS750 is nu een gewilde klassieker (Y) had hem nog maar he.
Dat is met mij ook hoor, ik denk wel eens had ik de Suzuki GT750 nog maar, ook een 3 cilinder en nog water gekoeld ook was echt heel bijzonder half jaren 70.
Yamaha is tegenwoordig weer aardig op dreef met zijn 3 cilinders o.a in de MT serie, en wel meer modellen.
Wat is motorrijden toch fijn zeg :)
 

Texman

Koning Baard
Ha Gerard,
Ja, toen ik de dolgelukkige nieuwe eigenaar er mee zacht wegrijden had ik eigenlijk wel spijt. Ik had hem niet weg moeten doen.
Het was een heel fijne motorfiets om mee te rijden. Deze motor is ook de reden dat ik nu weer een 3 cilinder met cardan heb maar nu van Triumph.
Ik vind het 3 cilinder concept echt geweldig.
Ik had een vriend die ook zo'n Suzuki GT750 had. Wat een ding was dat je trok er de stenen mee uit de straat.
Voor de Triumph heb ik Yamaha 900 Diversion gehad een goedmoedige toermotor.
Hier zie je er nog heel veel van rijden.
Motorrijden is inderdaad een heel fijne activiteit. Helaas is er het afgelopen jaar door de alle bijwerkingen van de medicijnen die ik moet gebruiken voor mijn nieren maar 1 keer van gekomen. Het was gewoon niet verantwoord. Ik hoop dat het dit jaar weer gaat lukken
Rij jij tegenwoordig ook nog motor?
Texman:)>
 

dijkie

Zware baard
Hoi Willem, ik rij nog motor hoor en wel een Yamaha T-Max 500 een heel fijne en snelle motorscooter.
Ik rij motor vanaf mijn negentiende, en heb eigenlijk van alles gereden.
Door de fibromyalgie en wat lichte artrose ben ik nu een jaar of 5 aan het scooteren, heb nu mijn derde motorscooter.
Toch kijk ik vaak naar een gewone motorfiets ,dat blijft toch het mooist.
Ben van plan om binnenkort eens op wat fietsen te gaan proef rijden, er staan er een paar op mijn verlanglijstje, honda cbf 1000 of bmw r 1150 rt.
zag gisteren ook een leuke Triumph street triple 675 in een mooie felle kleur groen.
Ik weet natuurlijk niet of dat gaat met mijn gezondheid, want door de artrose in mijn linkerhand is koppelen denk ik pijnlijk.

we zien het wel, en anders blijf ik lekker scooteren.

Dit is de scoot die ik nu rij.

20160219_153433.2.jpg

Hopelijk gaat het wat beter met je gezondheid Willem en kan je dit jaar wat meer kilometers maken.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ha Gerard
Ja zo'n motorscooter is ook heel mooi ik zie ze wel eens voorbij scheuren op de grote weg. En ze zijn ook heel snel.
Als dit voor jouw betekend dat je lekker door kunt blijven rijden is dat toch heerlijk.
De Triumph street triple 675 is ook erg mooi. Als je proef gaat rijden let dan ook goed of je met je linkerhand goed kan koppelen en ook of je de zithouding kan volhouden.
Bij mijn Triumph gaat de koppelingshandel ook wat zwaar. Op een gegeven moment kreeg ik tijdens wat langere rit door het vele koppelen zo'n pijn in mijn hand dat het niet meer leuk was. Eigenlijk ook een beetje gevaarlijk omdat ik de motor niet meer goed kon bedienen. Dus maar even een wat langere rustpauze ingelast.
Wel weer goed thuis gekomen.:)
Texman :)>
 

dijkie

Zware baard
Eerst maar eens een proefritje maken dan weet ik wat, ik denk dat de zithoudig en het koppelen een probleem zal zijn.
Ik laat het nog wel weten ga niks overhaast doen, ik heb een fijne scooter automaat een goede zit en wind bescherming.(Y)
Er zit ook al een jaar een hoog windscherm op.
Wel is het gewicht 225 kg best wel eens lastig.20160707_103618.jpg
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Het is een mooie motorscooter en ik ben ook een Yamaha liefhebber.
Mijn motorfiets heeft een leeg gewicht van 259 kg en een wat hoog zwaarte punt.
Dat voel je behoorlijk als je stil staat. Maar zodra je rijd merk je daar niets meer van.
Het is een allroad dus hij staat wat hoog op de poten. Voor mij is dat ideaal om dat ik lang ben.
 

TMG1961

Baardaap
Voor mij moet een motor niet te hoog zijn, ik ben maar 1,72 m dus loop nogal eens tegen probleem aan dat ik de grond niet raak met voeten.
 

Texman

Koning Baard
Je hebt helemaal gelijk. Een motorfiets moet je passen omdat je hem voor een deel met je lichaam bestuurt.
Heeft ook alles te maken met veiligheid en comfort. Gelukkig is ter tegenwoordig zoveel te koop dat er voor iedereen wel een passende fiets is.
 

DNA76

Baard
late reactie van mijn kant doch een langere baard staat jou supergoed Willem! Ben benieuwd naar de volgende groeifoto!
 

Carlstein11

Volle Baard
Vandaag de de dag zijn er talloze mogelijkheden om je motor of scooter aan te laten passen. zo kan je de motor laten verlagen zodat je met je voeten aan de grond kan.
Je kunt ook een Quick shifter op de motor zetten zodat je kan schakelen zonder de koppeling te gebruiken dan hoef je je hand niet zo te belasten..
 

Texman

Koning Baard
late reactie van mijn kant doch een langere baard staat jou supergoed Willem! Ben benieuwd naar de volgende groeifoto!
Dank je DNA,
Sinds eind november laat ik mijn baard langer groeien. Tot nu toe bevalt dit prima.
Mijn doel was zo'n 5cm langer maar het neemt niet weg dat ook best langer kan worden.
Zelf ben ik ook wel een beetje verbaast want ik heb ook een wat minder volle plek aan de zijkant maar die is nu ook mooi dichtgegroeid.
De volgende groeifoto komt aan het eind van deze maand.
Texman:)>
 
Banner image
Top