De baard van Texman

Skaggy

Volle Baard
Mannen bedankt voor jullie lovende reacties (Y)(Y)(Y).
Ik was zelf niet zo tevreden over de foto's omdat ik die dag niets aan mijn baard had gedaan (beetje lui).
Dus vanmorgen maar eens mijn beste gedaan.
Eerst wassen met HA baardzeep, daarna HA Heavy Duty balsem in gebracht.
Vervolgens nog een beetje Grooming Tonic erin gemasseerd.
Daarna in vorm gebracht met de föhn en rol borstel
En dit is het resultaat:)>

Bekijk bijlage 17325
Een Koninklijk resultaat! Prachtige baard Willem. (Y):)>
 

Texman

Koning Baard
Ik kreeg onlangs nog een opmerking van een nichtje van mij.
Zij vond mijn langere baard die ik in het begin van het jaar had niet zo mooi staan.
Ze vroeg erbij of ik het vervelend vond dat ze dat zij, want de wat kortere versie vindt ze mooier staan.
Ik vond het niet erg want we hebben een prima relatie en van mij mag ieder vinden wat hij of zij vind.
Wat ik wel wil opmerken bij dit soort zaken is dat mensen volkomen voorbij gaan aan het gevoel dat een baard je geeft.
Voor mij is dat een van de belangrijkste reden dat ik al zo lang een baard draag :)>.
 

Giant

Zware baard
Het is altijd goed dat iemand zijn of haar mening over je baard/snor durft te geven. Als het op een nette opbouwende manier gebeurt.
Maar uiteindelijk beslis toch zelf over de afmeting en vorm.
En je hebt gelijk een mooie baard of snor geeft je een bepaald gevoel. En dat is (voor mij) belangrijk.
 

NilanG

Baard
Mannen bedankt voor jullie lovende reacties (Y)(Y)(Y).
Ik was zelf niet zo tevreden over de foto's omdat ik die dag niets aan mijn baard had gedaan (beetje lui).
Dus vanmorgen maar eens mijn beste gedaan.
Eerst wassen met HA baardzeep, daarna HA Heavy Duty balsem in gebracht.
Vervolgens nog een beetje Grooming Tonic erin gemasseerd.
Daarna in vorm gebracht met de föhn en rol borstel
En dit is het resultaat:)>

Bekijk bijlage 17325
Hele mooie baard Texman ! Echt super!


Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 

Upsalot

Baard
Zo even je baardtopic doorgenomen. Het was een hele zit. Begrijp de Pierre Kartner opmerking wel. Je bent een soort van jong en verbeterde versie van hem. Superbaard en ook leuk de foto’s van vroeger. Het is met recht hoe ouder hoe knapper. En met je ervaring aan baardjaren neem ik je feedback nog serieuzer(Y)
 

Texman

Koning Baard
Dat is inderdaad jammer want ik kon het stuk wel lezen, maar nu ook niet meer :eek:.
Ik ga even kijken of ik het op een andere manier alsnog kan vinden en lezen.
 
Banner image
Top