De baard van Texman

Jimmy16

Baard
Zonde van die prachtige baard :eek:
Echter wel zeer mooi dat je die openlijk met ons deelt.
Niemand is perfect en maakt wel eens schoonheidsfoutjes.
Je hebt het zeer proper bijgewerkt (Y)
En met jou wijsheid is die zo weer bijgegroeit :)>
 

Skaggy

Volle Baard
Er is inderdaad een flink stuk af :confused: maar je hebt het keurig opgelost Willem. Nog steeds een erg mooie baard die de komende tijd weer mag groeien. Dit groeiproces zou een aanleiding kunnen zijn om ons de komende tijd wat vaker te verblijden met foto’s van jouw baard... ;) (Y):)>
 

Texman

Koning Baard
Het ziet er nog steeds geweldig uit, dus zie het even, als een zomerse opruimbeurt van de baard. Lekker sportief en op naar de originele Texman-look.
:)>(Y)
We gaan er geen drama van maken in het verleden hield ik ook wel eens grote schoonmaak tot grote schik van mijn collega's :eek::eek::eek:
Als het moet kan ik erg radicaal te werk gaan :):).
[DOUBLEPOST=1598189690][/DOUBLEPOST]
Verandering van spijs baard doet eten groeien. :)
Zo is het en als we nou de juiste ( baard)voeding tot ons nemen kan het effect wel eens heel verrassend zijn :D.
 

Rothbeard62

Volle Baard
Helemaal niets aan de hand, zo te zien! Het gaat uiteindelijk toch niet om de lengte van de baard (daar zijn veel heren op dit forum wel erg op gefixeerd, die baardlengte! :confused:), maar om hoe mooi ie is. En die van jou ziet er nu heel mooi en vol uit (misschien nog wel mooier dan de wat langere versie) @Renem heeft gelijk, het is maar haar en haar heeft de eigenschap snel weer terug te groeien. ;)(Y)
 

Joep

Zware baard
Maar als alles over is hou ik mij aanbevolen.
En dat wil ik wel graag zien!
Het gaat uiteindelijk toch niet om de lengte van de baard (daar zijn veel heren op dit forum wel erg op gefixeerd, die baardlengte! :confused:),
Guilty :confused: Maar sinds mijn baard een maand terug eraf is gegaan, gelukkig minder last van. Het sluipt er vanzelf in lijkt het wel.
 

Joep

Zware baard
Daar moet je goed voor oppassen @Joep! Het is maar héél weinig heren gegeven om succesvol een lange baard te dragen. Het kan heel mooi zijn, maar dat is maar zeldzaam het geval! :)>(Y)
Inmiddels ben ik wijzer, daar heb ik wel een jaartje over gedaan.

Maar goed, het is @Texman zijn topic en ik vind dat hij één van deze heren is die heel goed een lange baard weet te dragen, maar eigenlijk heeft hij ondanks zijn ongeluk nog steeds een lange baard :D :)>(Y)
 
Banner image
Top