De baard van Texman

Na het zien en lezen van al die berichten van Texman in bijna ieder topic, was ik erg benieuwd naar de eigen baard van Texman. En ik moet zeggen, prachtig exemplaar! Mooi om te lezen en te zien dat deze baard al heel wat jaren met veel trots wordt gedragen. Respect!

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Vandaag is er iets doms gebeurd. Ik wilde de zijkant van mijn baard een klein beetje bijwerken en dacht dat het handig was om hiervoor mijn baardtrimmer te gebruiken met de grote opzetkam. Dat had ik dus niet moeten doen want met een beweging haalde ik veel te veel weg :eek:. Het was natuurlijk geen gezicht. Om alles weer toonbaar te maken heb ik mijn baard een stuk korter moeten trimmen en dat was wel even schrikken :confused:.
Maar goed gebeurd is gebeurd dus we gaan weer gewoon door met groeien. Het zal echter wel even duren voordat ik mijn oude lengte weer terug heb.
Zo zie je maar, zelfs bij mij gaat er wel eens een keer iets mis ;).

Picture 6.jpg
 

Joep

Zware baard
Jee, dat is schrikken en balen. Dit verwacht ik niet bij jouw, ik beschouwde jou als één van de meest wijze baarden hier op dit forum (misschien wel DE meest wijze), maar nu natuurlijk niet meer. :p
Maar ja, het is gebeurt en ik snap dat je baalt, maar het ziet er toch niet verkeerd uit hoor. Het is eens iets anders. Ik kan me wel voorstellen dat je weer terug wil naar meer lengte. :)>

Succes met het herstel. :)>(Y)
 
Banner image
Top