De baard van Texman

Texman

Koning Baard
Bedankt, Het doorlezen zo'n topic is erg leuk. Ik heb er bewust ook wat jeugdfoto's tussen gezet als voorbeeld voor al die jonge mannen met twijfels over hun baardgroei. Mijn baard heeft ook een aanloop nodig gehad om tot volle wasdom te komen.
Wat gezondheid betreft heb ik de laatste jaren nog al wat voor mijn kiezen gekregen, maar het gaat gelukkig nu weer goed al hoewel ik 20 kg lichter ben geworden.
Door alle toestanden heen is mijn baard mooi behouden gebleven en een stuk langer dan een aantal jaren geleden en ik vind het heel gaaf.:)
De baard blijft.
Groet Texman :)>
 

Skaggy

Volle Baard
Ik kan je mededelen dat het ook de al wat oudere mannen :cool: wat meer vertrouwen geeft, bedankt! Ook fijn te lezen dat het nu weer goed gaat met de gezondheid! En dat de baard blijft snap ik helemaal. (Y):)>
 

Texman

Koning Baard
Gisteren ben ik met groep oud-collega's uit eten geweest bij de Griek. I.v.m mijn strenge dieet ging ik niet voor het eten maar wel voor de gezelligheid.
En dat was het ook.:) Bij het afscheid hadden een paar mensen een taxi besteld en dat was ter ore gekomen van een andere gast die nogal over zijn theewater was en zei terwijl hij mij aankeek "moet vader Abraham ook mee met de taxi" waarop ik antwoordde hoe weet jij nou dat vader Abraham op mij lijkt.:D
Enigszins ontgoocheld zij hij toe. U heeft een hele mooie pet op mijnheer. Ik kon er alleen maar om lachen want kleine kinderen en dronken mensen zeggen de waarheid. Toch:)

Mijn huidige tandarts gaat met pensioen dus heb ik een andere tandarts moeten zoeken.
Vanochtend het eerste consult gehad en wat bleek.
Aan de balie zat behalve een heel aardige dame ook een man met een baard. De tandarts zelf had ook een baard en zijn assistent ook.
Een baardvriendelijke tandarts dus. :)(Y) Het mag vermeldt worden want ik heb ook wel eens te horen gekregen, "Ik heb eigenlijk helemaal geen patiënten in mijn praktijk met een baard" m.a.w. ...... vul zelf maar in.:eek:
 

Peter1971

Baard
Gisteren ben ik met groep oud-collega's uit eten geweest bij de Griek. I.v.m mijn strenge dieet ging ik niet voor het eten maar wel voor de gezelligheid.
En dat was het ook.:) Bij het afscheid hadden een paar mensen een taxi besteld en dat was ter ore gekomen van een andere gast die nogal over zijn theewater was en zei terwijl hij mij aankeek "moet vader Abraham ook mee met de taxi" waarop ik antwoordde hoe weet jij nou dat vader Abraham op mij lijkt.:D
Enigszins ontgoocheld zij hij toe. U heeft een hele mooie pet op mijnheer. Ik kon er alleen maar om lachen want kleine kinderen en dronken mensen zeggen de waarheid. Toch:)

Mijn huidige tandarts gaat met pensioen dus heb ik een andere tandarts moeten zoeken.
Vanochtend het eerste consult gehad en wat bleek.
Aan de balie zat behalve een heel aardige dame ook een man met een baard. De tandarts zelf had ook een baard en zijn assistent ook.
Een baardvriendelijke tandarts dus. :)(Y) Het mag vermeldt worden want ik heb ook wel eens te horen gekregen, "Ik heb eigenlijk helemaal geen patiënten in mijn praktijk met een baard" m.a.w. ...... vul zelf maar in.:eek:


toen ik bij mijn nieuwe tandarts kwam zat er een man achter de balie en de assistente had een baard...daarna ben ik weggerend
 

zenn

Zware baard
All hail our new King! :)>

giphy.gif
 

Texman

Koning Baard
Ik zie dat @Texman inmiddels de Koning-Baard-status heeft bereikt! Dat heb je wel verdiend, Willem! (Y)
Meer dan 5000 posts! Van harte gefeliciteerd! (Y)
Baard = Koning! :)>(Y)


P.S. Ik googelde even op Baard=Koning, om voor @Texman een leuke afbeelding te kunnen downloaden;
Wat denk je; krijg ik allemaal afbeeldingen van Willem-Alexander. :D
Koning, Keizer, Admiraal baarden hebben ze allemaal, Bedankt @Ardjan , @Bolt , @zenn en @Olav1975 we blijven natuurlijk wel doorgaan :):):)
 
Banner image
Top