De baard van Texman

Texman

Koning Baard
Beste baardmannen,
Bedankt weer voor jullie aardige reacties en sterkte wensen. Het geeft de burger weer moed:)
Wat dat aangaat is het baardforum voor mij bijna een soort therapie.(Y)
Groet Texman :)>
[DOUBLEPOST=1555405803][/DOUBLEPOST]
De baard lijkt wel witter geworden trouwens! Wellicht aan de yoga? :)
Ha @zenn ,
Nee, ik ben niet aan de Yoga maar ik wel een beetje van de meditatie en de Mindfulness maar of mijn baard daar nou witter door aan het worden is weet ik niet.
Op de foto lijkt mijn baard wat witter en dat komt door de enorme hoeveelheid licht die van buiten komt.
Groet Texman:)>
 

DaanBaard

Baard
Oke, tijd voor een baardupdate.
Mijn baard is niet veel langer geworden, ik hou hem al een tijdje op ongeveer dezelfde lengte.
Ik wil mijn baard best nog wel wat langer hebben maar in de lengte groeit hij niet zo hard.
Hij lijkt wel wat voller te zijn geworden, althans zo voelt het aan. Ik gebruik al een paar maanden de producten van Honest Amish en die bevallen me prima.
Qua verzorging kost het mij ook wat meer moeite omdat ik wat last van mijn schouders heb gekregen (kalkafzetting in de gewrichten).
Voorlopig fysiotherapie om wat meer ruimte te creëren in de schoudergewrichten en kijken of het beter wordt.
Bekijk bijlage 11723
Groet, Texman:)>

Dat is het eerste wat mij opviel aan de foto

Je baard is voller :)>
 

Texman

Koning Baard
Sinds ik de producten van Honest Amish gebruik merk ik een aardige verbetering in mijn baardgroei.
Morgens na het wassen of spoelen gebruik ik de baardbalsem die ik grondig in de huid masseer.
En voor het slapen gaan masseer ik een redelijke hoeveelheid baardolie in de huid onder mijn baard.
Vooral het laatste geeft de volgende dag een goed gevoel.
Honest Amish gebruikt geen essentiële olie of andere geurstoffen voor het toevoegen van een luchtje aan hun producten.
Wat je ruikt zijn de eigen geuren van de verschillende ingrediënten. De producten zijn zo natuurlijk mogelijk van samenstelling en dat spreekt mij wel aan.(Y)
Ik kan de producten een ieder aanbevelen.
 

Nib85

Volle Baard
Verdorie heb jij ook last van je schouders? :eek: Het toeval wil dat ik dat ook heb.

Dokter zegt dat het wel een jaar of langer kan duren? Ik zit ook aan fysiotherapie te denken. Lastig Willem. :confused: Succes met jou fysio,

Hier ook “gevoelige schouders”.
Binnenin mijn schouders zit iets te weinig ruimte, icm boksen in het verleden veel last. Doodsklap was verfen van een plafond terwijl ik al last had.
Meer dan een half jaar last van gehad, toen naar de fysio gestapt. Achteraf veel eerder moeten doen.

Nu goed onder controle, met krachttraining train ik mn schouders heel bewust met de benen samen en op andere dagen dan de rest van m’n bovenlichaam. Zo heb ik het al jaren relatief goed onder controle.

Moraal van het verhaal, lekker naar de fysio gaan @Yainderidoo
 

Texman

Koning Baard
Ha Roy,
Dank je, hoe is het met jou en je andere baardgerelateerde activiteiten.
Ik hoop dat alles goed gaat.
Groet,
Willem
 
Oke, tijd voor een baardupdate.
Mijn baard is niet veel langer geworden, ik hou hem al een tijdje op ongeveer dezelfde lengte.
Ik wil mijn baard best nog wel wat langer hebben maar in de lengte groeit hij niet zo hard.
Hij lijkt wel wat voller te zijn geworden, althans zo voelt het aan. Ik gebruik al een paar maanden de producten van Honest Amish en die bevallen me prima.
Qua verzorging kost het mij ook wat meer moeite omdat ik wat last van mijn schouders heb gekregen (kalkafzetting in de gewrichten).
Voorlopig fysiotherapie om wat meer ruimte te creëren in de schoudergewrichten en kijken of het beter wordt.
Bekijk bijlage 11723
Groet, Texman:)>
Wat een mooie Baard :)
Spooedig herstel alvast met de schouder ;)
 

istawa

Zware baard
Hij staat je goed nu hij wat voller wordt . En die lengte ach tis geen wedstrijd. Een ieder is gezegend met wat hij heeft toch.


it aint over until the fat lady sings
 

Nib85

Volle Baard
Even een vraag.
Wat is het voordeel van de “pepermint” ten opzichte van de andere varianten van Dr Bronners vloeibare zeep?

Of is dit puur op geur gebaseerd?
Mijn baardshampoo is bijna op en ben wel benieuwd naar deze zeep. Nu zag ik dat het ook in eucalyptusgeur is...En laat ik dat nou eens net superlekker vinden ruiken...
 

Texman

Koning Baard
Ha @Nib85 ,
Pepermunt heeft een sterk verkoelend en verfrissend effect en het is jeukstillend. Daarom is het zo fijn om hiermee je baard te wassen.
De eucalyptusgeur is ook heerlijk maar vooral lekker voor de luchtwegen, in sauna's gebruiken ze het heel veel.
Ik gebruik ze allebei, pepermunt voor mijn baard en de eucalyptus voor de rest van mijn lichaam.
Let op: koop wel de Dr. Bronner's Peppermint Castile Vloeibare Zeep en geen handzeep met een pompje.
Succes Texman:)>
 
Banner image
Top