De baard van Texman

Yainderidoo

Zware baard
Mooie topic! En naar wat ik zelf al had vastgesteld een zeer gewaardeerd persoon en met mooie bijdrages in dit forum. En die Baard? Prachtig! Een echte Voorbeeld Baard voor velen en toegevoegd aan mijn folder met baarden. (Y)
"Yain of the Grey Beards"
 

Nib85

Volle Baard
Mooie topic! En naar wat ik zelf al had vastgesteld een zeer gewaardeerd persoon en met mooie bijdrages in dit forum. En die Baard? Prachtig! Een echte Voorbeeld Baard voor velen en toegevoegd aan mijn folder met baarden. (Y)
"Yain of the Grey Beards"

Ik denk dat velen hierbij aan kunnen sluiten.
En de baard, tja ik kan alleen maar hopen dat ik op wijzere leeftijd ook zo’n prachtige grijze baard mag dragen.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ha @Terrestris ,
Met de ogen gaat het heel goed ik kan weer volop zien het is echt wonderbaarlijk dat dit mogelijk is.
Twee weken geleden heb ik een nieuwe bril laten aanmeten incl. een ander montuur.
Voor dichtbij (lezen) en veraf heb ik toch nog een kleine correctie nodig.
Ik hoop dat ik de bril deze week kan komen halen dan zal ik ook weer eens een nieuwe foto plaatsen.
Groet, Willem:)>
 

Renem

Volle Baard
Doe eens een sterkportret of wat portretpixels zou ik zeggen. :)>

Vriendelijke groet, René
 

Stephan

Baard
Ha Willem!

Wat leuk zeg om jouw baardreis te volgen, heel gaaf. En wat een baard heb je ook, gewoon om jaloers op te zijn, ga zo door zou ik zeggen.

Fijn ook om te lezen dat het beter gaat met je ogen (Y) Toevallig heeft mijn moeder dit jaar precies dezelfde operatie gehad, zij vond dit geen pretje. Maar het is gelukkig allemaal goed gegaan :)

Beard on!:)>
 

Texman

Koning Baard
Ha @Stephan,
Dank je wel. Met mijn baard ga ik natuurlijk wel door. Ik heb hem al zo lang dat ik mij niet kan voorstellen dat hij er ooit af gaat.
Ik heb hem nu langer dan ik ooit gehad heb en het bevalt mij uitstekend.:)
Ik heb pas mijn nieuwe bril gekregen en kan weer uitstekend zien. Een operatie is nooit een pretje :eek:ook als het niet ernstig is.
En een operatie aan je oog is natuurlijk best wel eng. Ik begrijp dat je moeder dit geen pretje vond. Er is eigenlijk geen alternatief want als het niet behandelt kan je steeds slechter zien en uiteindelijk wordt je blind.
Groet Texman:)>
 

Stephan

Baard
Ha @Stephan,
Dank je wel. Met mijn baard ga ik natuurlijk wel door. Ik heb hem al zo lang dat ik mij niet kan voorstellen dat hij er ooit af gaat.
Ik heb hem nu langer dan ik ooit gehad heb en het bevalt mij uitstekend.:)
Ik heb pas mijn nieuwe bril gekregen en kan weer uitstekend zien. Een operatie is nooit een pretje :eek:ook als het niet ernstig is.
En een operatie aan je oog is natuurlijk best wel eng. Ik begrijp dat je moeder dit geen pretje vond. Er is eigenlijk geen alternatief want als het niet behandelt kan je steeds slechter zien en uiteindelijk wordt je blind.
Groet Texman:)>


Mooi man! Ik kan niet wachten tot mijn baard jouw lengte heeft bereikt.. maar geduld is een schone zaak (Y)

Een gave baard en een nieuwe bril, wat wil je nog meer?! Super! ;)
 
Banner image
Top