De baard van Stijn

StijnS

Stoppelbaard
Hey iedereen,

Ik laat men baard momenteel groeien sinds nieuwjaar en zou graag ook voor een volle baard gaan.
Juist boven mijn adamsappel had ik eens bijgeschoren om het wat netter te maken, dit had ik beter gelaten zeker ?
Het ziet er momenteel heel wild uit, maar het beste is te laten blijven groeien dan ?
 

Bijlagen

  • IMG_20170122_142003359_HDR[1].jpg
    IMG_20170122_142003359_HDR[1].jpg
    1,2 MB · Weergaven: 286

Zwollenaar

Zware baard
In de hals/keel zou ik het bijscheren en de rest laten groeien tot de gewenste lengte. Je lijkt een
fraaie baard te krijgen
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!
Ziet er stoer uit. De neklijn scheren is geen probleem. Deze laat je namelijk pas ongemoeid, als de haren aan de voorzijde een lengte krijgen. Dan laat je de achterzijde langzaam meegroeien om volume te krijgen.
Gaat goed komen! :)
 

KoningDK

Baard
Hi, :)>

Ik heb hetzelfde probleem dat het er wat wild uit ziet. Ik kreeg de hier de tip om het te laten groeien en bijhouden met baardolie en een borstel! Gelijk gekocht en zit inderdaad wat netter.
 

Joffi

Baard
Ik zou alleen je wanglijn, indien noodzakelijk, bijscheren en de rest lekker laten groeien...
 

GlennBG

Volle Baard
Welkom Stijn! (Y)
Als je de neklijn netjes bijwerkt zoals Melchior ook oppert( niet te hoog hè) ziet de baard er een stuk verzorgder uit. De wanglijn zou ik juist niets aan doen! Deze is mooi hoog en natuurlijk...prima baard gaat dit worden op termijn. Beard on! :)>
 

Weeble

Volle Baard
Ik sluit me ook aan bij mijn bovenburen: Neklijn een beetje bijwerken, wanglijn afblijven!
Welkom op het forum en beard up!:)>
 
Banner image
Top