De baard van Steef

Stephan

Baard
Dank je wel baardmannen! Voel me ook gelijk een echte man nu ik deze topic heb aangemaakt :p

Maar even zonder gekheid, hij groeit lekker door ondanks hij wat minder vitamine D krijgt. Dat zegt genoeg ;)

Hoe staat jullie baard ervoor onder deze omstandigheden? Ik hoop iig dat iedereen nog gezond is dat is het belangrijkst..... en ja daarna de baard natuurlijk :p
[DOUBLEPOST=1585856372][/DOUBLEPOST]
Het is Stephan Vera! :confused::D

Haha! Dat heb je goed gezien, ben groot fan... dan wel niet van Stephan Vera, maar eerder van Danny Vera ;)
 

Texman

Koning Baard
Dank je wel baardmannen! Voel me ook gelijk een echte man nu ik deze topic heb aangemaakt :p

Maar even zonder gekheid, hij groeit lekker door ondanks hij wat minder vitamine D krijgt. Dat zegt genoeg ;)

Hoe staat jullie baard ervoor onder deze omstandigheden? Ik hoop iig dat iedereen nog gezond is dat is het belangrijkst..... en ja daarna de baard natuurlijk :p
[DOUBLEPOST=1585856372][/DOUBLEPOST]

Haha! Dat heb je goed gezien, ben groot fan... dan wel niet van Stephan Vera, maar eerder van Danny Vera ;)
Ha Stephan,
Met mij en mijn baard gaat het gelukkig goed. Helaas geen fitness maar thuis doe ik wel wat oefeningen.
Ik heb al een tijdje geen foto van mijn baard op het forum geplaatst omdat er niet veel is veranderd sinds de laatste foto's
De lengte die ik nu heb vindt ik prima. En ik verzorg mijn baard iedere dag heel goed want hoewel ik minder naar buiten ga vind ik dat wel heel belangrijk.
Wat het Coronavirus betreft ben ik twee weken geleden begonnen om zo veel als het kan het nieuws op TV en radio te mijden. Ik lees selectief de krant en doe wat de autoriteiten van ons vragen. Ik ben gewoon niet in staat om al dat sombere en opgefokte nieuws te verwerken.
Groeten Texman :)>
 

Stephan

Baard
Heren!

Hopelijk waren jullie al die tijd niet ongerust na een lange tijd afwezig te zijn geweest. Maar na een bewogen jaar ben ik weer terug! Ik hoop dat iedereen gezond en wel is :D

Wees gerust, de baard is er nog steeds! :rolleyes::)>

Beard on!
 

Bijlagen

  • A7DD8093-EBAC-41E6-8559-9D89767CACFA.jpeg
    A7DD8093-EBAC-41E6-8559-9D89767CACFA.jpeg
    103,4 KB · Weergaven: 75
  • 1F116ACA-9286-4694-8656-45736C1E14AA.jpeg
    1F116ACA-9286-4694-8656-45736C1E14AA.jpeg
    93,7 KB · Weergaven: 73

Stephan

Baard
Ha @Stephan ,
Leuk dat je weer terug bent en ja ik heb je gemist op het forum.
Je baard is er ook nog en ziet er prima uit (Y)(Y)(Y).
En dat het nu maar een goed jaar voor je mag worden.
Groet Texman:)>

Leuk om te horen Willem!
Deze forum heeft mij destijds veel geholpen om toch door te zetten, en met resultaat! Inmiddels al anderhalf jaar een trotse baardbezitter.

het jaar begint iig al goed, we zitten nu midden in een verhuizing naar een nieuw stulpje :)
[DOUBLEPOST=1611128754][/DOUBLEPOST]
Was je weg dan? :D
Blijkbaar is die tussentijd de Baard flink aan het groeien gegaan. Ziet er top uit! :)>

haha, thanks @Bolt! Ja de tijd vliegt voorbij he ;):p
 
Banner image
Top