De baard van Laurent

Rothbeard62

Volle Baard
Het moet echt heel moeilijk voor je zijn geweest om afscheid te nemen van je grote 'baardvriend'. Je verdient zeker respect hiervoor!

Laten we hopen dat deze nare situatie snel voorbij is en je baard nog mooier weer kan terugkeren! :)>(Y)(Y)
 

berendgr

Volle Baard
@Laurent1965 Ik begrijp dat je hier behoorlijk van baalt . Het is voor jou een behoorlijke inbreuk op je persoonlijke vrijheid . Maar nodig voor je eigen veiligheid en die van jou naasten . Ik ben ook "gezegend"met een cursus pleistersplakken en hoop dat het afscheren van mijn baard niet nodig is. Ik hoop voor ons allen dat je in november van dit jaar zeker al 13 berichten hebt gepost ,op de grote frustratie topic , dat je vervelende sinterklaas opmerkingen hebt gehad .En voor het werk wat je nu gaat doen wens ik jou .GOEDE DIENST
 
Overigens, ik kreeg vandaag een belletje van de barbier, er wordt alleen geknipt en geen baarden behandeld. Dus ik heb vriendelijk bedankt. Mocht een ander hier nog een afspraak staan, reken er maar op dat je niet wordt geknipt.
 

Laurent1965

Zware baard
Was een korte baard van 8mm ofzo niet mogelijk? Toch minder blotebillengezicht:oops:
Dan heeft een mondkapje helemaal geen effect, nog minder dan bij langer haar, heb het nog overwogen.
En de eerste reactie is al binnen van: "dat werd tijd, hygiëne is nu heel belangrijk, goed dat je dit gedaan hebt"....:mad::mad:
Net of ze nog snel even willen zeggen dat je voorheen een slechte hygiene hebt gehad.".
Allemaal redenen om de baard 2.0 nog groter te laten groeien....
 

Olav1975

Volle Baard
Dan heeft een mondkapje helemaal geen effect, nog minder dan bij langer haar, heb het nog overwogen.
En de eerste reactie is al binnen van: "dat werd tijd, hygiëne is nu heel belangrijk, goed dat je dit gedaan hebt"....:mad::mad:
Net of ze nog snel even willen zeggen dat je voorheen een slechte hygiene hebt gehad.".
Allemaal redenen om de baard 2.0 nog groter te laten groeien....[/QUOT

Eikel met zo'n reactie.

Ik heb geen verstand van mondkapjes, dat blijkt maar weer ;)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Deze actie heeft héééle grote maatschappelijke gevolgen!
Vele opgroeiende kinderen, die dachten het bewijs te hebben, dat Sinterklaas (en eveneens de Kerstman) daadwerkelijk bestaat zullen nu ernstig geestelijk beschadigd worden en hier in hun volwassen leven mee moeten zien om te gaan. Het vertrouwen in hun ouders, leraren en overheidsinstanties zal geheel verdwijnen zijn en PTSS ligt op de loer.

Mijn advies is om niet zonder mondkapje openbare ruimtes te betreden of je over straat te begeven, totdat de baard en bijbehorende snor weer volledig zijn aangegroeid.

Bescherm de tere kinderzieltjes!
 

Laurent1965

Zware baard
Deze actie heeft héééle grote maatschappelijke gevolgen!
Vele opgroeiende kinderen, die dachten het bewijs te hebben, dat Sinterklaas (en eveneens de Kerstman) daadwerkelijk bestaat zullen nu ernstig geestelijk beschadigd worden en hier in hun volwassen leven mee moeten zien om te gaan. Het vertrouwen in hun ouders, leraren en overheidsinstanties zal geheel verdwijnen zijn en PTSS ligt op de loer.

Mijn advies is om niet zonder mondkapje openbare ruimtes te betreden of je over straat te begeven, totdat de baard en bijbehorende snor weer volledig zijn aangegroeid.
Bescherm de tere kinderzieltjes!
:D:D:D
 

Laurent1965

Zware baard
Inmiddels alweer aan het groeien, de eerste jeuk begint al...
Blijf er nu vanaf.

Ps, wat mij ook opvalt, mensen reageren weer duidelijk anders, geen hond kijkt nu nog naar me, waar dit voorheen wel duidelijk was.
Dit ondanks de Corona-gekte, van, kom niet te dicht bij me, blijven meters van je vandaan...
Zonder baard ben je dus echt al gauw een grijze muis.

Laat iedereen op dit forum gewaarschuwd zijn, DOE DE BAARD NIET AF, WAT ER OOK GEBEURD!!!
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top