De baard van Laurent

Laurent1965

Zware baard
Geen naakt foto meer dus .Gaat goed en dat in 12 dagen .
En en met deze achtergrond ben je vast even op vakantie .
Thanks, Nee hoor, gewoon thuis in mijn eigen palmentuin, gaat al jaren prima hier in het zuiden. (Y):)
[DOUBLEPOST=1586193568][/DOUBLEPOST]image.jpeg image.jpeg
De hoogste gaat tot 5 meter hoog, Trachycarpus Fortunei, wintervast, staan in de volle grond, heb ook olijven en vijgen in de volle grond, tuin op het zuiden.
Helaas nog even, gaan binnenkort verhuizen naar een appartement in de stad.... :) Zijn het werk zat...
 
Laatst bewerkt:

Joep

Zware baard
Ongelooflijk dit @Laurent1965 :eek:

Je vertelde op mijn topic al dat je dit gedaan had, maar ik moest het toch eerst zien om te geloven. Dit is heftig!
Vervelend ook dat je van veel mensen nog een na trap krijgt met hints dat dit toch wel beter is. Gelukkig weet jij zelf wel beter, je bent en blijft een echte baardman. Het is natuurlijk ongelooflijk balen dat jij deze fase moet doorstaan, maar er kan ook een leuke kant aanzitten. De baardreis heeft zijn ups en downs, maar jij weet al wat je eindresultaat is en dat je daar heel tevreden over gaat zijn, dus je kan er volop genieten zonder al te veel onzekerheden en zorgen. Het ergste is nu al achter de rug, het gaat vanaf nu alleen maar weer beter worden.

Heel veel succes met je nieuwe baardreis :)>(Y)(Y)(Y)
 

Laurent1965

Zware baard
Ongelooflijk dit @Laurent1965 :eek:

Je vertelde op mijn topic al dat je dit gedaan had, maar ik moest het toch eerst zien om te geloven. Dit is heftig!
Vervelend ook dat je van veel mensen nog een na trap krijgt met hints dat dit toch wel beter is. Gelukkig weet jij zelf wel beter, je bent en blijft een echte baardman. Het is natuurlijk ongelooflijk balen dat jij deze fase moet doorstaan, maar er kan ook een leuke kant aanzitten. De baardreis heeft zijn ups en downs, maar jij weet al wat je eindresultaat is en dat je daar heel tevreden over gaat zijn, dus je kan er volop genieten zonder al te veel onzekerheden en zorgen. Het ergste is nu al achter de rug, het gaat vanaf nu alleen maar weer beter worden.

Heel veel succes met je nieuwe baardreis :)>(Y)(Y)(Y)
Thanks!!! ben alweer op weg, voorlopig gaan de mondkapjes er nog overheen..
Ben trots op je baard en twijfel niet!
[DOUBLEPOST=1586679217][/DOUBLEPOST]Kom alweer in iets van een zwerverslook...!
Ben blij met alle info van dit forum en ook de ervaring die ik inmiddels heb, snel weer "back on track". :)
De lijnen meteen zoals ze blijven.
Mooie, rustige Pasen alkemaal!!

image.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top