De baard van Laurent

Texman

Koning Baard
Inmiddels alweer aan het groeien, de eerste jeuk begint al...
Blijf er nu vanaf.

Ps, wat mij ook opvalt, mensen reageren weer duidelijk anders, geen hond kijkt nu nog naar me, waar dit voorheen wel duidelijk was.
Dit ondanks de Corona-gekte, van, kom niet te dicht bij me, blijven meters van je vandaan...
Zonder baard ben je dus echt al gauw een grijze muis.

Laat iedereen op dit forum gewaarschuwd zijn, DOE DE BAARD NIET AF, WAT ER OOK GEBEURD!!!
Was ik ook niet van plan :)(Y)
 

Laurent1965

Zware baard
Het begin is er weer..., beetje beschamend...., baal er steeds meer van....


image.jpeg

resultaat van 1 week.

Hoe meer mensen nu tegen mij zeggen dat dit beter staat ( en dat zijn er nogal wat in die degelijke kringen hier ) hoe langer ik hem straks laat groeien... :D:D:D
Dus kom maar op met dat commentaar....;)
 
Laatst bewerkt:
Erg jammer van zo'n mooi exemplaar maar dit is overmacht! Tijd heelt (bijna) alle wonden

Zie er het positieve van in: voor beginnende baardmannen is dit weer een mooi moment om jouw groei bij te houden en te aanschouwen...dus blijf vooral je voortgang posten d.m.v. foto's!

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
 

istawa

Zware baard
Damn respect zeg. Maar jou gezondheid en die van je cliënten is natuurlijk wel belangrijker als je baard. Neemt niet weg dat het verschrikkelijk is om te moeten doen. Je moet maar zo denken aan het eind van deze virusreis is je baardreis alweer een heel mooi eind op weg naar de eindbestemming volle baard.
Beard on en Stay safe

IT ain't over till the fat lady sings.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Laurent1965 ,
Met of zonder baard, wij weten dat je een echte baardman :)> bent dus laat ze lekker kletsen.;)
Het werk dat je doet is zo belangrijk, ik hoop dat je daar wel waardering voor krijgt want dat is toch het minste wat ze kunnen doen.
Vanmorgen was ik bij de supermarkt. Van ieder wagentje wat naar binnen ging werd eerst het deel wat je vast houd gereinigd met een desinfecterend middel.
Zo'n man staat dat dan de hele dag te doen. Daar loop je niet voorbij zonder hem te bedanken en gelukkig deed iedereen dat.
En zo hoort het ook.
Ook van mij heel veel sterkte en blijf gezond.;)
Texman :)>
 

Laurent1965

Zware baard
Bedankt alweer voor al deze mooie woorden, schitterend!
Je kent elkaar niet, we weten praktisch niets van elkaars achtergrond, maar we hebben zoveel met elkaar gemeen!!!!
Prachtig dit, THX, had ik even nodig dit, zat in een dip, kan er weer tegenaan. (Y)(Y):):)

Zorg goed voor julliezelf, jullie naasten en elkaar!!!
Samen komen we door deze beroerde tijd!!
 
Banner image
Top