De baard van GlennBG

GlennBG

Volle Baard
Ha istawa,
Je haargroei doorloopt een zekere cyclus. Aan het eind van de cyclus valt de haar uit en gaat er een nieuwe haar groeien.
Dus de ruimte ontstaat eigenlijk van zelf. Je kan je baard altijd wat inkorten zeker als de onder en zijkanten wat minder dik gaan ogen.
Baardharen groeien onregelmatig uit en worden ook niet allemaal even lang. Een klein beetje inkorten zal het uiterlijk van je baard zeker verbeteren maar concentreer je dan vooral op die delen die te veel uitsteken.
Als je vind dat je baard in zijn geheel veel te dik en te vol is geworden dan kan je overwegen om je baard wat te laten uitdunnen door de barbier.
Je bent nu in het stadium beland dat je een mooie lange baard hebt.(Y) Nu wordt het een kunst om het zo te houden.;)
Goed borstelen en kammen helpt om dode haren uit je baard te halen waardoor de groeicyclus door blijft gaan.
Ik hoop dat je hiermee verder kunt.
Succes Texman :)>
[DOUBLEPOST=1518001444][/DOUBLEPOST]
Ha Glenn,
Het resultaat is zowel geweldig als indrukwekkend te noemen.(Y)(Y)(Y)
En wat de eindlengte betreft zou het zomaar kunnen zijn dat je toch meer lengte krijgt.
Mijn ervaring is dat ik periodes door het jaar heb waarbij het stil lijkt staan waarna ik weer een periode heb waarbij het erg hard groeit.
Er zijn heel veel factoren die hier een rol bij spelen. We reageren b.v. allemaal op de verschillende seizoenen en de daarbij behoren activiteiten.
Hoewel we er niet zo bij stil staan reageert ons lichaam daar wel op. We zijn en blijven allemaal een onderdeel van de natuur
Succes Texman:)>

Dank voor jouw uitleg @Texman en compliment en shoutouts (Y) van de rest van de Baardforummers!
We gaan t zien. Kammen dagelijks doe ik en er valt altijd een en ander uit qua haren.
Natuurlijk selectieproces. Minimaal inkorten is idd optie die ik overweeg. Uitdunnen heb ik nog niet overwogen maar zal de barber naar zijn mening vragen iig.
Ook bij een langere baard blijft geduld dus een dingetje.
Succes allen met de groei.
Over een jaar staat dit forum met lange baard avatars gok ik!
Let it grow :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Jawel, die bestaat nog, aangezien ik hem nog wel eens in Amsterdam ontmoet.
Echter het clubje der Bearded Villains legt zijn leden een verbod op om op andere fora actief te zijn, vandaar dat @GlennBG hier op het forum afwezig is.
 
Banner image
Top