De baard van GlennBG

GlennBG

Volle Baard
Heb je hele topic doorgelezen en de voortgang bewonderd. Als de mijne half zo geweldig als de jouwe wordt ben ik 200% happy :)

De baardreis was zeer leuk en mijn aanwezigheid op baardforum mij heeft echt geholpen om het vol te houden. Op een gegeven moment weet je het gewoon: die gaat er nooit meer af.
Dan wordt het leuk en raak je echt gehecht aan je vacht.
Gewoon volhouden dus en je gaat het meemaken!
 

TMG1961

Baardaap
De baardreis was zeer leuk en mijn aanwezigheid op baardforum mij heeft echt geholpen om het vol te houden. Op een gegeven moment weet je het gewoon: die gaat er nooit meer af.
Dan wordt het leuk en raak je echt gehecht aan je vacht.
Gewoon volhouden dus en je gaat het meemaken!

Volhouden zal ik zeker, ben al jaren gehecht aan mijn baard(je). Nu mag hij groeien, minstens tot volgend jaar kerstmis.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
@GlennBG Ik kwam pas een paar maanden na jou op het forum en je bent zeker een inspiratiebron. Niet alleen voor mij, maar ook voor vele andere forumleden. Je hebt een bewonderingswaardige baard en we moeten binnenkort maar weer eens ergens afspreken voor een hapje, drankje en baardbabbel. :)>(Y)
 

GlennBG

Volle Baard
@GlennBG Ik kwam pas een paar maanden na jou op het forum en je bent zeker een inspiratiebron. Niet alleen voor mij, maar ook voor vele andere forumleden. Je hebt een bewonderingswaardige baard en we moeten binnenkort maar weer eens ergens afspreken voor een hapje, drankje en baardbabbel. :)>(Y)

Ik voel een :)> borrel aankomen (Y)
Dank voor jouw complimenterende woorden!
Lijkt mij zekers leuk af te spreken.
 

Texman

Koning Baard
Ha Glen,
Ik haak een beetje laat in maar ik ben ook nog niet zo lang lid van het forum.
Ook ik vind dat je een schitterende baard hebt. Zeer indrukwekkend ook.(Y)
Ga vooral zo door en geniet ervan.;)
Texman:)>
 

Knulletje

Zware baard
Eens, erg mooi! Wat zou je kunnen doen voor meer lengte? Tikkeltje inkorten en weer verder? Of toch..geduld.. in ieder geval, topbaard!
 

istawa

Zware baard
@GlennBG wat jij zegt herken ik wel een beetje. Zit me vraag me af of iets inkorten helpt om nieuwe haren wat meer ruimte te geven?? Wie heeft de wijsheid in pacht en geeft het verlossende antwoord.

it aint over until the fat lady sings
 

Texman

Koning Baard
Ha istawa,
Je haargroei doorloopt een zekere cyclus. Aan het eind van de cyclus valt de haar uit en gaat er een nieuwe haar groeien.
Dus de ruimte ontstaat eigenlijk van zelf. Je kan je baard altijd wat inkorten zeker als de onder en zijkanten wat minder dik gaan ogen.
Baardharen groeien onregelmatig uit en worden ook niet allemaal even lang. Een klein beetje inkorten zal het uiterlijk van je baard zeker verbeteren maar concentreer je dan vooral op die delen die te veel uitsteken.
Als je vind dat je baard in zijn geheel veel te dik en te vol is geworden dan kan je overwegen om je baard wat te laten uitdunnen door de barbier.
Je bent nu in het stadium beland dat je een mooie lange baard hebt.(Y) Nu wordt het een kunst om het zo te houden.;)
Goed borstelen en kammen helpt om dode haren uit je baard te halen waardoor de groeicyclus door blijft gaan.
Ik hoop dat je hiermee verder kunt.
Succes Texman :)>
[DOUBLEPOST=1518001444][/DOUBLEPOST]
:)> update... lijkt of ik mijn eindlengte heb bereikt.
Ha Glenn,
Het resultaat is zowel geweldig als indrukwekkend te noemen.(Y)(Y)(Y)
En wat de eindlengte betreft zou het zomaar kunnen zijn dat je toch meer lengte krijgt.
Mijn ervaring is dat ik periodes door het jaar heb waarbij het stil lijkt staan waarna ik weer een periode heb waarbij het erg hard groeit.
Er zijn heel veel factoren die hier een rol bij spelen. We reageren b.v. allemaal op de verschillende seizoenen en de daarbij behoren activiteiten.
Hoewel we er niet zo bij stil staan reageert ons lichaam daar wel op. We zijn en blijven allemaal een onderdeel van de natuur
Succes Texman:)>
 
Banner image
Top