De Baard van Dylan

Dylan

Baard
Toch maar even voorstellen dan, 2 jaartje terug wel ff actief geweest, maar de laatste 2 jaar weinig op het forum gezeten.
Mijn naam is Dylan, 26 jaar, en sinds een jaar woonachtig in Almelo. Inmiddels al een jaartje of 8 baarddrager. Het begon natuurlijk met stoppels, maar is inmiddels een redelijke baard.
:)>

Vanaf november een hele tijd de baard niet geschoren, tot 2 weken terug, na 8 jaar m'n eerste bezoek aan een barbier. Man, wat een verschil!:eek:
Het was behoorlijk lang, en ik kon er ook niks meer mee, maar m'n huidige lengte lijkt me ook de beste lengte voor mij, zoals op m'n foto is te zien. Hij is nogal weerbarstig namelijk, en zonder verzorging is de baard van een jihadist toch verzorgder... na het bezoekje bij de barbier is de moeite die ik erin moet steken, toch een stukje minder om hem in model te krijgen, die mannen hebben er toch wel een boel verstand van hè:D

Vertellen we eigenlijk een beetje wat we in het dagelijks leven doen?
Ik werk voor een landelijke wegenbouwer, en ben werkzaam op grote snelweg projecten. Asfalt, het zwarte goud!:)

Ja wat kan ik nog meer over mezelf zeggen? Mocht je vragen hebben, stel ze vooral!;)

20210505_230634.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ha @Dylan,
Welkom terug op het forum en leuk dat je hier wat actiever wordt :)
Je bent inmiddels een ervaren baardman die weet wat hij wil met zijn baard.
Over dat laatste kan ik kort zijn je hebt een mooie en ook stijlvolle baard die je goed staat (Y)(Y)(Y).
Veel plezier hier,
Texman :)>
 
Banner image
Top