De baard van drummer

TMG1961

Baardaap
Maar zo'n ding moet je toch ook al om hebben als je alleen een snor hebt, dus het is of alles eraf of dat dragen. Nou dan wordt de baard en snor dagelijks lekker ingepakt..makkelijk zat.
 

Kale666man

Baardaap
Hahahahaha ja wat moet dat moet en toch pak je zo elke keer een cadeautje uit.
Nee gekkigheid,wel belangrijk dit en minder schadelijk dan een persluchtmasker of iets dergelijks.
Hebben ze die ook in het roze,anders wil ik er ook 1 bestellen.:):)
 
Beetje grappig wel ja ... hahaha... maar toch....respect! (Y)
Vandaar dat ik toch maar die job in de voeding niet heb aangenomen indertijd.
Dan zou ik nog liever zo'n nucleair pak aantrekken :) Dan is ook alles bedekt.

ook niet praktisch als je snel iets in je mond wil steken om te eten denk ik.
 

drummer

Baard
Beetje grappig wel ja ... hahaha... maar toch....respect! (Y)
Vandaar dat ik toch maar die job in de voeding niet heb aangenomen indertijd.
Dan zou ik nog liever zo'n nucleair pak aantrekken :) Dan is ook alles bedekt.

ook niet praktisch als je snel iets in je mond wil steken om te eten denk ik.
Eten is in de productieruimten niet toegestaan in verband met hygiëne, dus dat is geen probleem. In de kantine hoeft het netje natuurlijk niet gedragen te worden.

Mensen kunnen soms een beetje lacherig reageren als ik vertel dat ik dergelijke middelen moet dragen op het werk.
Ik heb er zelf geen enkel probleem mee. Het is volkomen logisch in het kader van hygiëne en voedselveiligheid. Ik zelf controleer de bedrijven op navolgen van de hygiëneregels, en daarmee heb ik meteen een voorbeeldfunctie. Het dragen van een baardnetje is trouwens niet verplicht in Nederland. Het zijn (vooral buitenlandse) klanten die eisen dat je je als leverancier aan hùn richtlijnen houdt.
 

istawa

Zware baard
Ik zit in het transport en bij heel veel klanten waar wij komen is het niet meer als normaal om hoofd en baardnetjes en zelfs weggooi stofjas te dragen ivm de hygiëne en dan komen wij niet eens in de productie ruimte.

it aint over until the fat lady sings
 

Kale666man

Baardaap
Ja daar zit wat in natuurlijk,zeker als het om voedsel gaat.
Ach je baard kan wel wat hebben hoor en de banen ligggen niet voor het oprapen als je een baard hebt.
Nee ik snap het wel waarom en hygiëne staat bovenaan.
Niet iedereen is even proper ook.:)
 
Banner image
Top