De baard van dijkie

RCM

Baardaap
Dat klopt @TMG1961, maar dan zou dat voor ALLES gelden. Ik leef mijn leven zoals ik dat wil, echter is 'advies' soms noodzakelijk :p. Ik weet echter ook niet wat daarover wel of niet waar is, maar als je investeerd in goede verzorgingsproducten (olie, zeep, balsem e.d), waarom dan niet investeren in een borstel of kam? Ik heb er geen verstand van, maar ik kan mij voorstellen dat die goedkope Chinese kammetjes van het Kruidvat minder goed voor je baard zijn dan een standaard houten kam van mijnbaard.nl bijvoorbeeld. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk Theo. :):)>(Y)
 
Laatst bewerkt:

TMG1961

Baardaap
Natuurlijk leeft iedereen zijn leven zoals hij dat wil, dat doe ik ook. Maar het wordt tegenwoordig steeds moeilijker om uit te vinden wat waar is en wat niet. Zelfs geschreven reviews over producten zijn niet altijd betrouwbaar.

IK ben ook afgestapt van de dure verzorgingsproducten en ben helemaal overgestapt op superfurry, 3 keer zoveel inhoud voor ongeveer dezelfde prijs en minstes dezelfde kwaliteit als de duurdere producten.

Maar ik geef het topic weer terug aan dijkie, we dwalen te ver af.
 
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
Haha, dat klopt helemaal @TMG1961 , het is inderdaad niet altijd even makkelijk om erachter te komen wat daadwerkelijk het 'beste' is. Reviews zijn uiteraard niet heilig/betrouwbaar. Ik ga de volgende x ook maar eens over naar superfurry, wellicht beginnen met een proefpakketje ofzo. Ik zou zeggen, gewoon blijven kammen, van links naar rechts, van boven naar beneden en weer terug, met hout en/of plastic, ieder zijn ding! Het topic is weer voor Dijkie :p(Y)
 

dijkie

Zware baard
Ha ha ha die Roy ziet ook alles, :D dat is een lampje aan de muur, en daar zie je net een stukje van.:p
[DOUBLEPOST=1514466629][/DOUBLEPOST]Dit is de bult (lampje) :D:D
 

Bijlagen

  • 20171228_140318.jpg
    20171228_140318.jpg
    65,6 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt:
  • Like
Reactions: RCM

dijkie

Zware baard
Net de baard van onder naar omhoog gekamt :D ha ha das een heel ander gezicht :)>
Maar weer snel naar beneden kammen ;)
 

Bijlagen

  • 1514489787796.png
    1514489787796.png
    84,9 KB · Weergaven: 48

Kale666man

Baardaap
Hahaha wat een vent die Roy ook.
Nou ziet hij weer dat gerard in werkelijkheid een sumuworstelaar is.
Die hebben immers ook altijd een houten pinneke achter.
Of die van het kruidvat komen weet ik niet maar even over de houten of plastic kammen.
Als je zelf en je baard zich er prettig bij voelt,gewoon doen.
Ikzelf heb ook een houten hoor omdat ik dit via dit forum te horen kreeg dat die het beste zijn voor de baard.
Nou ja ik weet het ook niet hoor maar ik hou hem maar want heb geen open haard en tegen de centrale verwarming zal hij geen vlam vatten.
Gisteren wel op aanraden van texman een plastic ronde borstel gekocht,en ja van het kruidvat.
Dus volgens mij valt het allemaal wel mee als ik naar texman zijn baard kijk.
Die gebruikt immers ook plastic en moet je kijken wat een baard hij heeft.
Koop waar je lekker mee werkt zou ik zeggen,als de tanden van de kam maar niet te dicht op elkaar staan in verband met klitten.(Y)
 

dijkie

Zware baard
Ha ha mooi en goed verhaal Richard, nee zo'n vechter ben ik niet hoor hi hi.
Wil het altijd met iedereen goed hebben.
En de kam van kruitvat bevalt wel en is ook handgemaakt.
Maar ik ga binnenkort een houtenkam bestellen, lijkt mij eigenlijk ook het beste.

Goed weekend Maat!
 

Hartenheer

Zware baard
Hahaha wat een vent die Roy ook.
Nou ziet hij weer dat gerard in werkelijkheid een sumuworstelaar is.
Die hebben immers ook altijd een houten pinneke achter.
Of die van het kruidvat komen weet ik niet maar even over de houten of plastic kammen.
Als je zelf en je baard zich er prettig bij voelt,gewoon doen.
Ikzelf heb ook een houten hoor omdat ik dit via dit forum te horen kreeg dat die het beste zijn voor de baard.
Nou ja ik weet het ook niet hoor maar ik hou hem maar want heb geen open haard en tegen de centrale verwarming zal hij geen vlam vatten.
Gisteren wel op aanraden van texman een plastic ronde borstel gekocht,en ja van het kruidvat.
Dus volgens mij valt het allemaal wel mee als ik naar texman zijn baard kijk.
Die gebruikt immers ook plastic en moet je kijken wat een baard hij heeft.
Koop waar je lekker mee werkt zou ik zeggen,als de tanden van de kam maar niet te dicht op elkaar staan in verband met klitten.(Y)
Baardkammen zijn alleen geschikt voor echte grote baarden, dit om ze klitvrij te houden.
Soms lees ik dat men net een gezichtsbedekking hebben en kopen een baardkam, dan denkt ik waarom?
Je kan er niets mee/
 
Banner image
Top