De baard van dijkie

dijkie

Zware baard
morgen afspraak met de barbier , vind zelf dat het tijd word want de baard wordt toch wel erg wild nu.
Beetje lekker strak laten maken en misschien iets lengte eraf , heb er alle vertrouwen in , dus komt helemaal goed.
 

Bijlagen

  • 20190220_112157.jpg
    20190220_112157.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 56

dijkie

Zware baard
Vandaag onderhanden genomen door de barbier , ik ben tevreden en kan er weer even tegen.
Gelijk een paar verzorgings producten erbij die ik nog niet had en geen ervaring mee.
 

Bijlagen

  • 190221_113838_COLLAGE-1.jpg
    190221_113838_COLLAGE-1.jpg
    312 KB · Weergaven: 73

Texman

Koning Baard
Vandaag onderhanden genomen door de barbier , ik ben tevreden en kan er weer even tegen.
Gelijk een paar verzorgings producten erbij die ik nog niet had en geen ervaring mee.
Ha Gerard,
Dat ziet er piekfijn uit, de barbier heeft aardig zijn best gedaan (Y)(Y)(Y). Leuk dat je baard weer helemaal terug is want het staat je heel goed.
Toevallig heb ik met beide producten die je gekocht hebt ervaring.
De baardshampoo is een goed product voordat ik de Dr.Bronner zeep gebruikte kocht ik deze ook.
De beardfoam van Reuzel heb ik ook geprobeerd en is zich op zich ook een goed product, de geur van het product vind ik echter
niet lekker en heb het daarom niet meer gebruikt.
Tegenwoordig ben ik helemaal dol op de Grooming Tonic van Reuzel. Het is eigenlijk bedoeld voor je hoofdhaar maar ik kan mijn baard er ook goed mee in vorm brengen.
Groet Texman:)>
 

RCM

Baardaap
Ha @RCM Roy,
Leuk dat weer terug bent, ik miste je al een tijdje.
Aan je foto op de baardborrel kon ik zien dat je baard er nog steeds prima bij staat.
Groet Texman:)>
Ha Willem. Ik kijk wel geregeld nog op het forum maar ben inderdaad iets minder actief. Zoals je hebt kunnen zien, heb ik mijn baard nog steeds en maak ik deel uit van het bestuur van een ontzettend mooie baardclub. Een club waar ik met alle liefde veel tijd en energie in steek. Mocht je instagram of FB hebben, zoek eens gerust naar de 'Bearded Bad Boys'. Een wereldwijde baardclub, met ontzettend veel leden. Je zal versteld staan hoeveel prachtige baarden je daar kan bewonderen. Leuk iets van je te horen Willem, en tof om te zien dat je nog zo actief bent hier op het forum, een hele dikke duim daarvoor (Y). Groet Roy
 
Banner image
Top