De baard van dijkie

Kale666man

Baardaap
Ja freerider dat is een goeie,een dijk van een baard.ik,doe trouwens alles op mijn telefoon en jouw profielfoto lijkt dan net echt,
Maar toen ik hem opende zag ik het pas.
Tof,gedaan hoor(Y)
 

dijkie

Zware baard
Gisteren naar de Barbier geweest, maar alleen het hoofd geknipt en de baard ongemoeid gelaten, daar gaat heel lang niets af he @Richard !
Gelijk ook wat lekkernijen aangeschaft.
 

Bijlagen

  • 20171216_103042_HDR.jpg
    20171216_103042_HDR.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 96
  • 20171216_103116_HDR.jpg
    20171216_103116_HDR.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 101
  • 20171216_103131_HDR.jpg
    20171216_103131_HDR.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 96

dijkie

Zware baard
Dit lekkernij en het ruikt heerlijk(Y)

360.jpg

[DOUBLEPOST=1513418795][/DOUBLEPOST]Dankje wel @TMG1961 het gaat goed en ik heb er zin in:)>
 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Gaat super meneer van dijk.
Ja hij groeit gestaag en lekker dicht en vol.
Ja wat kan je dan anders doen als een compliment geven en je net als de rest een verdere reis voortzet.
 

Freerider

Baard
Ziet er goed uit Gerard! Ik zie dat je dezelfde wilde bende onder de kin heb als ik ;)
Overigens ben ik gisteren zelf kom bij de barbier geweest. Voor mijn hoofdhaar, maar tegelijk ook wanglijn en vanaf mijn oren naar beneden iets scherper gezet. Voor de rest is hij er ook vanaf gebleven, volgende keer gaat het model erin.

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

Kale666man

Baardaap
Gerard alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar,doe dit alleen bij de mensen die ik volg hoor.
Maar 2018 wordt het jaar van de yeard(Y)
 

dijkie

Zware baard
Vandaag een paar kammen gekocht, ik kom er met een gewone kam, bijna niet door die warboel heen.:D:D
Wil het liefst een houtenkam natuurlijk , maar die zijn hier in de winkels niet te koop, die zal ik terzijne tijd eens via internet bestellen.
Eerst dit maar proberen.:)>
20171227_132644.jpg
 
Laatst bewerkt:

dijkie

Zware baard
Oke mooi dat hij jou bevalt Theo, ik vind het ook een fijne kam.(Y)
Inderdaad bij kruidvat:)
En de grofgetande kam voor als de baard erg wild wordt:D is ook een fijne kam(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Bij de houten kammen zit ook veel troep wat je beter gelijk in de open haard kunt gooien. Ook de handgemaakte kammen zijn niet altijd even goed. Hetzelfde geld voor de borstels. Heb het idee dat dat soort info meer is voor verkoop bepaalde kammen dan dat het echt klopt wat er staat. Ik gebruik mijn zenner kam van het kruidvat gewoon en zie wel of mijn baard het gebruik er van overleeft of niet.
 
Banner image
Top