De baard van dijkie

Texman

Koning Baard
Ha Gerard,
Fijn dat je van die huidirritatie af bent en leuk dat je weer gaat beginnen.;)
Hou ons op de hoogte.
Texman:)>
 
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
Echt fijn dat het weer goed gaat Gerard. Lekker weer opnieuw beginnen zonder doel deze keer, maar gewoonweg wat je huid kan verdragen. Heel veel succes en houd ons op de hoogte! :)>:)>:)>
 

dijkie

Zware baard
Dankje , ik denk dat ik het weer ga proberen.
Afgelopen zondag nog geschoren ,(datistochhellemaalniks) dus we gaan weer van start.
Elke maand weer een foto.
 

dijkie

Zware baard
Helaas heb ik de Honda cbf1000 weer terug gebracht, en heb ik de Yamaha t-Max 500 die ik had weer terug.
Er waren wel wat kosten aan verbonden, maar die moet ik maar nemen.
Het is een geweldige motor de cbf maar niet voor mijn lichaam, ik kreeg last van het koppelen en ook de zitpositie is heel anders waardoor er nog meerdere ongemakken ontstonden.
Ik heb het geprobeerd, ik wou nog eens een keer een echte Bike, maar dat pakte helaas anders uit.:(:(

Gewoon lekker blijven motorscooteren,, en natuurlijk een mooie baard laten groeien.(Y)(Y):)>:)>
 

RCM

Baardaap
Hoi Gerard. Erg fijn dat je het zo hebt kunnen afhandelen met je motor. Dat wordt genieten met dit mooie weer. En wat fijn dat het met je baardgroei weer goed gaat, ik ben benieuwd naar de vorderingen. :)>(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Hoi Gerard. Toch fijn dat je de motor toch nog kon omruilen voor je scooter, ondanks dat er een financieel plaatje aan vast hing.
Je weet nu wel dat je scooter voor jou de betere optie is, en een die scooter is ook een mooie machine. Zou ik zo willen hebben.
 

dijkie

Zware baard
Dankje Roy en Theo, ja ik ben er weer blij mee en het zit voor mij veel beter.
En wat denk je ik heb al weer een baardje van een week, daar kan ik ook weer mooi verder mee.
 

Texman

Koning Baard
Ha Gerard,
Jammer dat je de Honda cbf1000 weer heb moeten terugbrengen.:(
Maar als het je zoveel problemen geeft is dit wel de juiste beslissing en op je motorscooter kan je ook heerlijk toeren.
Ik vond het ook niet leuk om mijn Triumph weg te doen maar op een gegeven moment moet je verstandig zijn.
Geniet van het mooie weer.
Texman :)>
 

dijkie

Zware baard
Dankje Willem

Ik ga lekker weer genieten van mijn scooter.
En ondekte dat het voor mij veel beter zit.

Ik had het kunnen weten, er waren een hoop mensen waaronder mijn eigen vrouw die me gewaarschuwd hebben, maar zo eigenwijs als ik ben moest en zou die motor er komen.

Nu weet ik het, en zal me dit niet meer overkomen.

Fijn weekend en geniet allen van het prachtige weer.
 

DNA76

Baard
Jawadde, ik heb hier een hele hoop gemist. Jammer van de baard maar ik zie dat je dit opgevangen hebt met wat mannenspeelgoed! Ondertussen alweer vertrokken met een nieuwe baardreis (Y). Succes !
 

Texman

Koning Baard
Ha Gerard,
Geweldig hoor, voor dat je het weet heb je weer een prachtige baard.
Succes met je nieuwe reis.
Texman :)>
 
Banner image
Top