De Baard van Bolt

Bolt

Zware baard
Dit blijft toch echt een topexemplaar! Manmanman!
En die joekel van je snor is ook een echt prijsbeest!
Laat je deze gewoon de volle loop gaan of knip je die af en toe bij boven je lip?

Dank voor het compliment. De snor mag volledig zijn gang gaan, heel soms is er een dwarsligger die dan geëlimineerd wordt.
Eten enzo gaat eigenlijk best goed en netjes, je leert ermee omgaan :D
 

Rothbeard62

Volle Baard
Dit blijft toch echt een topexemplaar! Manmanman!
En die joekel van je snor is ook een echt prijsbeest!
Laat je deze gewoon de volle loop gaan of knip je die af en toe bij boven je lip?

@Jimmy16 , bij zo'n volle weelderige baard (als bv die van @Bolt ) hóórt gewoon een grote, dikke snor (er zijn nog wel véél grotere hoor!). Die heb je wel nodig om de boel een beetje in balans te houden.

Met jouw baardgroei zal dat zeker ook wel lukken. Naarmate de snor groter/langer wordt, wordt ie ook makkelijker te temmen. Zelf knip ik m'n snor eigenlijk nooit en heb ook bijna geen moeite met eten. Je moet er gewoon even aan wennen! ;)(Y)
 

Rainai

Baard
@Jimmy16 , bij zo'n volle weelderige baard (als bv die van @Bolt ) hóórt gewoon een grote, dikke snor (er zijn nog wel véél grotere hoor!). Die heb je wel nodig om de boel een beetje in balans te houden.

Met jouw baardgroei zal dat zeker ook wel lukken. Naarmate de snor groter/langer wordt, wordt ie ook makkelijker te temmen. Zelf knip ik m'n snor eigenlijk nooit en heb ook bijna geen moeite met eten. Je moet er gewoon even aan wennen! ;)(Y)

Mee eens. Ik laat mijn snor maar lekker langer groeien zonder snoeiwerk...
En ik worstel tijdens het eten/drinken met mijn snorharen binnen mijn mond. Gewoon aan wennen...niks aan de hand! :D
 
Banner image
Top