De baard van BeardyMcBeardface

Oké, ik had al een topic geclaimd (https://baardforum.nl/threads/bijtrimmen-of-afblijven.3706/), maar nu ik het vraagstadium voor nu even voorbij ben en voor 'afblijven' ben gegaan, is het tijd voor een Show je Baard-topic.

Ik op baardvlak:
  • Sinds 2 jaar korte baard, sinds maart compleet vanaf gebleven. Niet echt een einddoel, maar voor nu vooral 'meer baard'.
  • Kam en balsem van Guardenza, borstel van OAK, thickening cream (want ik krijg die bakkebaarden niet getemd!!!) van Got2B van Schwarzkopf.
  • Van plan om in september een bezoek aan de barbier te brengen voor wat meer model en zo min mogelijk eraf. Geeft me meteen een mooi puntje op de horizon waardoor ik er zelf wat makkelijker van af blijf.
Vanaf nu ga ik dit topic maar eens gebruiken om de (hopelijk) progressie te laten zien.

:)>(Y)
 

Bijlagen

  • BeardyMcBeardface.jpeg
    BeardyMcBeardface.jpeg
    195,7 KB · Weergaven: 80
Ik vind dit al een behoorlijke/ bekoorlijke baard hoor!

Als ik dat zo eens bekijk, heb ik het idee dat mijn baardgroei wat op de jouwe lijkt.

Dank! Ja, daar lijkt het inderdaad wel op, ja. :D Hou jij 'm nu op lengte of kweek je?

Goeie baard man een om trots op te zijn !

Dank u! :)

Mooie baard: goed om er voorlopig van af te blijven. Misschien Is het zelfs helemaal niet nodig om in september nasr de barbier te gaan! ;)(Y)(Y)

Wellicht. Al moet ik zeggen dat ik dit eigenlijk ook wel wil doen voor de ervaring. Schorem lijkt me een mooie toko met verstand van zaken, dus als ze maar minimaal trimmen, een paar goeie tips hebben voor de bakkebaarden én een straffe bak koffie aanbieden, ben ik al tevree.

Je hebt een mooie baard de je goed staat.(Y)(Y)(Y)
Ga zo door :)>

We gaan door! :)>
 
Felt cute (might delete later)...

En zo springt het dus alle kanten op zonder producten erin en na compleet ervan afblijven sinds maart.

Het voorgenomen barbierbezoek heb ik vervroegd naar volgende week vrijdag.

Ik wil het gewoon één keer goed strak laten trekken en hoop het dan zelf bij te gaan houden.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200710-184544-01.jpeg
    Screenshot_20200710-184544-01.jpeg
    293,8 KB · Weergaven: 53
Vind het nog wel meevallen. Ik zelf zou alleen de snor iets knippen. Maar hey.. wie ben ik...:cool:

Snor, bakkebaarden, klein beetje model. Niets gekker dan dat. En ja, dat kan ik waarschijnlijk zelf, maar laat ik eens beginnen bij de pro.

Of je probeert de snor wat opzij te 'trainen (kammen). Lijkt me er ook veel mooier en het houdt ook de haren uit je mond. ;)

Verder is er niks mis met je baard, zelfs zonder producten. Daarvoor zou Ik zeker niet naar de barbier gaan! :)>(Y)

Dat trainen ben ik klaar mee. Denk dat ik m netjes op de lijn van m'n bovenlip laat zetten. Helemaal klaar met soep/koffie/IPA in de snor.

Je hebt nu een mooie lengte in je baard dus laat er niet te veel vanaf halen (Y)(Y)(Y).
En wat je snor betreft kam deze opzij en gebruik van Got2b gel om hem te fixeren.

Qua lengte inmiddels erg tevree. Mag nog wel wat voller. Fixeren lukt, maar daar heb ik lang niet iedere dag zin in. Liefst iets wat ook direct uit bed handelbaar is.
 

rainman

Baard
Je snor lijkt wel een beetje Dun en doorzichtig op deze manier, misschien met wat balsem of wax iets compacter maken? Baard ziet er goed uit zo
 
Banner image
Top