De baard en kleine ongemakken - uit de kraan drinken

zenn

Zware baard
@Laurent1965 Ja, die snor die heeft soms de neiging om zelf ook weleens stiekem mee te drinken... Tip; altijd een pak zakdoekjes mee, om achteraf als servetje te gebruiken. :D

'K had 2 weken geleden de uiteindes ff bijgeknipt omdat ze teveel de verkeerde kant op gingen hangen. En ik ben niet zo van de wax, dat stijve op mijn bovenlip vind ik niet lekker aanvoelen. Maar alleen helaas iets te kort geknipt. Ondertussen oogt hij nu weer 'normaal', maar duurt wel weer even voordat ie op lange lengte is. :confused:
 

Laurent1965

Zware baard
Gisteravond hier in Zuid-Spanje een lokaal gerecht gegeten...., espaguettis con Nero di Sepia, spaghetti met inktvis-inkt.., niks in de gaten, lekker genoten, vanochtend een half uur mijn niet meer zo'n grijze baard moeten schuren...... :mad::mad::mad:,
O zo lekker, maar wat een zooi....!
 
Laatst bewerkt:

LuckyBasterd

Volle Baard
Tja.. deze periode is mijn knipbeurt wat langer dan normaal.. meestal gaat de kop weer kaal rond de 5 weken.. maar nu is het 7..
Maar nu zie ik ook pas wat de handlebar doet!! Schitterend!!! (Nu alleen het vrouwtje nog overtuigen.. Gelukkig heeft ieder de vrijheid qua haar betreft.. (hoofd dan wel hahaha)... En nee ze heeft geen sik hahaha
 

Nib85

Volle Baard
Tja.. deze periode is mijn knipbeurt wat langer dan normaal.. meestal gaat de kop weer kaal rond de 5 weken.. maar nu is het 7..
Maar nu zie ik ook pas wat de handlebar doet!! Schitterend!!! (Nu alleen het vrouwtje nog overtuigen.. Gelukkig heeft ieder de vrijheid qua haar betreft.. (hoofd dan wel hahaha)... En nee ze heeft geen sik hahaha

Ja zonder snoeien groeit het wel.

Wij hebben ook vrijheid, maar ook de afspraak dat mijn vrouw haar mooie lange haren niet (kort) af laat knippen...
Verder mag ze zich scheren wat ze wil :D
 

Laurent1965

Zware baard
Merk nu de boel geheel wit-grijs is dat ik ongemerkt vaker last heb van vlekken.., zoals koffie :eek::mad::oops:.
En ik ben echt geen smeerkees, al zeg ik het zelf.. :rolleyes:
Ik moet hier echt goed op letten, toen ik donker was speelde dit niet, moet nu ook een keer vaker uitspoelen.
Wellicht bepaalde dingen dan maar niet meer eten, en ik ben al vegetarier.., valt dus al veel weg.

Geen haar die er echter over denkt de boel te korten..:D
 
Banner image
Top