Danny's baard

Dee4WR

Baard
Dag heren

Met de stijltang gaat het nog niet goed, is lastiger dan verwacht. De borstel werkt goed maar krijgt het niet zoals de stijltang. Op de grote foto zoals ik het doe met de stijlborstel. Nu maar verder laten groeien

Linksboven: geen stijltang
PhotoEditor_20190706_112516938.jpg
Linksonder:laten doen met stijltang

Groet Danny
 

Laurent1965

Zware baard
Dag heren

Met de stijltang gaat het nog niet goed, is lastiger dan verwacht. De borstel werkt goed maar krijgt het niet zoals de stijltang. Op de grote foto zoals ik het doe met de stijlborstel. Nu maar verder laten groeien

Linksboven: geen stijltang
Bekijk bijlage 12353
Linksonder:laten doen met stijltang

Groet Danny
Mooie baard Danny, ziet er goed uit!
Met die stijltang is helemaal top, zelf lukt het mij ook niet hiermee :(
Groet, Laurent.
 

Texman

Koning Baard
Het mag dan misschien nog niet zo goed lukken maar ik vind het er wel erg goed uitzien.;)
Juist die lange slagen die je nu in je baard hebt vind ik erg mooi (Y)(Y)(Y)
Je moet er natuurlijk wel wat handigheid in krijgen maar dat is altijd zo als je gaat werken dit soort apparaten.
Al met al heb je een hele goeie baardgroei en het is leuk om te lezen dat je er zoveel plezier in hebt.:):):)
Doorgaan dus,
Texman:)>
 

Dee4WR

Baard
Dag heren
De baard is nu bijna een yeard! Ik gebruik regelmatig de stijlborstel, zonder ziet het er wel heel warrig uit. De snor breng ik in model met wax, 'knuppelhart'.... Ben er best tevreden mee, ik zie resultaat dus gelijk gemotiveerd om de snor een paar maanden te laten groeien....

Greetz

IMG_20190727_152157.jpg

IMG_20190727_152016.jpg
 

Dee4WR

Baard
Dag heren

Ik heb vandaag haarlak, gel en kammen gekocht als voorbereiding op de 'imperial-style' snor. (de laatste snor van #6 https://www.google.com/amp/s/atozhairstyles.com/articles/mustache-styles-for-all-faces/amp/)
Deze begint al wat langer te worden, nu zo'n rot lengte dat ik er gek van word. Er net niks mee kunnen.... Heel irritant! Maar met wat haarlak kan ik toch een scheiding maken. (Y)(Y)
Greetz

Tevreden.....
IMG_20190730_133258.jpg

Een aardige verzameling spullen al. Spullen met stekker staan niet op de foto, föhn, stijltang en - borstel. De shampoo gebruik ik niet meer, sindsdien veel meer glans en niet droog. Eigenlijk spoel ik de baard alleen maar uit....
Kleine blauwe potje is masker, de rode gel. Masker gebruik ik 2x per week. Kleine potje rechts is pommade, voor als de snor wat langer is.
IMG_20190730_132045.jpg
 

Laurent1965

Zware baard
Heeft mij geholpen om net die paar haartjes die nergens naartoe gaan in het midden onder de neus weg te halen, kleine omgekeerde V, haren voor de bovenlip moet je helaas even doorheen, kam steeds vanuit het midden, dan komt het vanzelf goed! (Y)
Ps goed ingekocht! Ik gebruik zelf het liefste die tweede kam van boven voor baard en snor.:)>
 

Hartenheer

Zware baard
@Laurent1965 ik heb nu ook het liefst de tweede van boven. In ieder geval voor de snor. De bovenste is fijn om een warrige baard te kammen.
De snor groeit snel, hopelijk zijn die irritante bovenlip haren snel lang(er)...

Een machtig mooie snor '' imperial-style ''
Bekijk bijlage 12565
Die kan zijn jas aan zijn snor ophangen als hij binnen is, zo sterk en hard moet dit zijn.:D
 
Banner image
Top