Dagboek van een #coronabaard (TijtheMan)

TijtheMan

Baard
Lief Baardboek,

Week 8 afgesloten met een BadBeardDay. Had tijdens deze geplande fotoshoot geen zin om in gareel te komen. Ik hoop dat ik mijn drager daarmee niet al teveel geïrriteerd heb. In mijn verdediging, wat mij betreft heeft ie teveel van de wangen weggesneden. Misschien een kleine tegenslag, maar de aanhouder wint. We groeien voorlopig dus nog even lekker door.

018_Week08.jpg 019_Week08.jpg 020_Week08.jpg

Tot zover, tot volgende week.
 

Bart1986

Baard
Lief Baardboek,

Week 8 afgesloten met een BadBeardDay. Had tijdens deze geplande fotoshoot geen zin om in gareel te komen. Ik hoop dat ik mijn drager daarmee niet al teveel geïrriteerd heb. In mijn verdediging, wat mij betreft heeft ie teveel van de wangen weggesneden. Misschien een kleine tegenslag, maar de aanhouder wint. We groeien voorlopig dus nog even lekker door.

Bekijk bijlage 15918 Bekijk bijlage 15919 Bekijk bijlage 15920

Tot zover, tot volgende week.
Die groeit lekker door :) Het is alsof het einde van de tweede maand sommigen, waaronder mezelf, effe goed doortest om verder te doen :mad: @LeonE had het ook en ik ook!
 

TijtheMan

Baard
Lief Baardboek,

Week 9 is een feit. Lekker doorgroeien blijft het motto. Voor mijn gevoel bijna door de 2 maanden dip heen. Hoewel mijn drager daar toch anders over lijkt te denken. Krijg toch steeds meer complimentjes van hem dat ik zachter aan ga voelen. De wangen blijven een dingetje, maar hou (goede) hoop dat er uiteindelijk wel iets van te bakken valt.

021_Week09.jpg 022_Week09.jpg 023_Week09.jpg

Tot zover, tot volgende week.
 

TijtheMan

Baard
Lief Baardboek,

Inmiddels zijn we al even onderweg in week 10. Ik krijg wel steeds meer klachten over de snor van mijn drager. Ik heb hem de wijsvinger/duim tip gegeven en daar wordt veelvuldig gebruik van gemaakt. Hij lijkt het gewoon niet aan te durven om zelf de schaar in de hand te nemen. Daar ben ik overigens prima dankbaar voor :) , laat maar lekker groeien.

024_Week10.JPG 025_Week10.jpg 026_Week10.JPG

Tot zover, Tot volgende week.
 

TijtheMan

Baard
Lief Baardboek,

Vanmorgen een lekker stukje wezen fietsen. Althans, dat dacht ik... Totdat we stopten bij een barbier. Daar kreeg ik dan toch wel even een zesdubbele hartverzakking van. Aangezien we morgen naar een begrafenis gaan vond mijn drager het dan toch nodig om de haren wat meer in gareel te krijgen. Logisch natuurlijk, maar wel even schrikken. Gelukkig bleef het bij in het gareel brengen. Dus er zijn een paar lijnen gezet, de uitstekende haren verwijderd en snor op de bovenlip geplaatst. Hieronder het resultaat:

027_Barbier_01.JPG 028_Barbier_02.JPG 029_Barbier_03.JPG 030_Barbier_04.JPG

Hoewel het toch even schrikken was denk ik wel dat er een prima resultaat behaalt is. Wat denken/vinden jullie?
 

TijtheMan

Baard
Dank. Komt goed morgen.

Ik heb nu ook een beter zicht op de lijnen wat bijwerken betreft (althans, dat denk ik). Dus het zelf bijhouden zal me nu makkelijker afgaan :) (in het kader van gebrek aan kennis en vooral ervaring/durf).
 

TijtheMan

Baard
Helaas blijven de wangen achter op de rest. Een hele volle baard lijkt daardoor buiten mijn bereik.

Voor wat de hals betreft, zit ie nu te hoog?

Verstuurd vanaf mijn H9436 met Tapatalk
 

TijtheMan

Baard
Maar ik heb wel het idee dat hij scheef is, of ligt dit aan de manier van foto maken?

Dat zou heel goed aan de foto zelf kunnen liggen. Daarnaast is mijn hoofd ook gewoon scheef, dus ook daar zal (zeker optisch) ook nog wel wat vandaan komen (mijn ene oor zit hoger dan mijn andere oor (al is het een paar mm). Een ramp met het vinden van een leuke zonnebril die dusdanig te verbuigen is zodat deze recht staat). Ik zal er straks nog even extra kritisch naar kijken :) .
 
Banner image
Top