D W F H

Renem

Volle Baard
Dank allen :)

Na tweemaal de 24 uurs-regel te hebben toegepast heb ik vandaag toch de tondeuse in de snor gezet. :rolleyes:
Een handlebar gaat het toch niet worden en nu voel ik me er weer prettig bij en ziet het er nog beter uit ook (imho tenminste...).

No worries: standje 6 dus nog snor genoeg over. De snorharen die waren uitgegroeid in mijn wannabe-whiskers of hoe die dingen ook mogen heten zal ik vermoedelijk morgen niet meer terugvinden in mijn mond. :)>

Vriendelijke groet, René
 

Texman

Koning Baard
Hoewel mijn snor zich makkelijk opzij laat kammen werk ik hem wel bij.
Soms wordt hij gewoon te lang naar mijn zin.
Als je snor je in de weg zit mag je hem gerust bijwerken.:)
Op het ogenblik gebruik ik voor mijn snor Nivea Styling Cream.
Is niet echt bedoeld voor de snor maar werkt voor mij prima en is in vergelijking met snorproducten niet duur.
Snor wordt er niet hard van maar blijft wel mooi zitten.
 

Renem

Volle Baard
Zo, terug van vakantie aan zee.

Zon en zee voelen als een aanslag op mijn baard, wat toch enigszins merkwaardig is omdat ik baarden eigenlijk wel associeer met zeelui...

Lang verhaal kort: geen land te bezeilen met die baard, morgen 26 weken dus dan zit ik ongeveer op een half jaar.
Klopt natuurlijk niet helemaal, want een paar keer bij de barbier in het dorp geweest voor bijwerken omdat ik naar mijn idee teveel op een kabouter begon te lijken.

Morgen dus een foto fris uit bed en daarna eentje als ik weer bij Armang ben langs geweest. :rolleyes:

Keep you posted en nu even lezen wat jullie in tussentijd uitgespookt hebben. (Y)

Vriendelijke groet, René
 

dijkie

Zware baard
Zo je bent er weer , fijne vakantie gehad wellicht.
Ja die baard is wat af en toe, om hem in bedwang te houden
Maar je bent al een eind op weg René , grote klasse.
Ik ben heel benieuwd naar de foto's.
 

Renem

Volle Baard
Bleek ik me toch weer een week verteld te hebben: we zitten in week 27 vandaag...

1. Vakantiebaardje van vorige week: een min--of-meer-heard dus: best wel massief onder de kin, maar wat te rond naar mijn wens
12-26w.jpg


2. Pica di Vanochtend: geen balm, alleen wat olie, dan oogt het toch allemaal minder indrukwekkend ;)
Wat lengte betreft zit ik nu gevoelsmatig op die van de kabouterlook uit week 16 voordat ik de barbier bezocht
13-27w.jpg


Eens kijken waar hij me vandaag mee gaat verrassen. :)>

Wordt vervolgd, René
 

Texman

Koning Baard
Ha René,
Ik vind je baard op beide foto's erg mooi.(Y)
Als je hem te rond vind dan zou ik de zijkanten wat korter houden en de voorkant wat langer. Dan kan je daar de vorm ook wat rechter laten zetten.
Zie ook de foto hieronder.
Texman:)>
eb025b9f9cd9ddac184bb1fdca82b608.jpg
 

Renem

Volle Baard
Barbier op vakantie en geef hem eens ongelijk.

Ik loop nog even zo door. :)>

Vriendelijke groet, René
 
Banner image
Top