Cutthroat Razor

Ruben

Baard
Voor degene die het nog niet wisten; Dit mooie mes is nu te koop bij Mijnbaard.nl :D Ik werk daar niet maar ik vind hem zelf zo mooi, dus ik dacht ik deel het met jullie :)
Kost maar een tientje!

Groetjes!
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 77

Weeble

Volle Baard
Ik had hem ook gezien. Misschien wel een goeie voor op reis.
Heb je er zelf ervaring mee?
 

Ruben

Baard
Ik had hem ook gezien. Misschien wel een goeie voor op reis.
Heb je er zelf ervaring mee?

Ik had zelf al de vorige met een plastic handvat die ik al enige tijd gebruik maar toen ik deze zag moest ik die natuurlijk hebben :D
 

Ruben

Baard
Valt allemaal best mee hoor :) Vereist enige oefening, maar werkt perfect voor strakke lijnen
 
Ziet er een stuk beter uit dan mijn Bluebeards Revenge Shavette. Mocht ik ooit nog een "Reis Shavette" nodig kunnen rechtvaardigen, dan wordt dit denk ik m'n thuis model inderdaad =p.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Voor de strakkere lijnen wel handig denk ik, maar scheermessen heb ik altijd al akelig gevonden :)>
 

maximum

Zware baard
Mooi ding maar ik ben al voorzien;)Verder werkt een shavette voor mij praktischer en netter als een gewoon scheermes..Gebruik hem droog(met een scherp mesje uiteraard) voor mijn wanglijn:)>
 

Ruben

Baard
Mooi ding maar ik ben al voorzien;)Verder werkt een shavette voor mij praktischer en netter als een gewoon scheermes..Gebruik hem droog(met een scherp mesje uiteraard) voor mijn wanglijn:)>

Indd veel handiger dan een gewoon scheermes. Nu zie je tenminste wat je doet :)
 

rudolf

Baard
Ziet er netjes uit met dat houten handvat.
Maar niet iets wat ik snel zou pakken hou het wel bij mijn GB 9/8 van 200 jaar oud.
a20221c0ec0c95372d91065687432a29.jpg
 
Banner image
Top