.... creditcard-formaat kam

LuckyBasterd

Volle Baard
hallo allen!

Een korte vraag.. Heeft er iemand ervaring met een creditcard-formaat kam.
Ik zou er graag een opzak willen steken bij de pasjes in een apart vakje... maar goed waar vind je die?

Op dit moment gebruiken we een "gewone" plastic kam en een baardborstel maar ook ik kijk uit naar een houten.
Maar waar moet je op letten en zou deze ook in dat formaat (sterk genoeg natuurlijk) verkrijgbaar zijn?

Wat jullie?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
creditcard-formaat kam heb ik nog nooit gebruikt.

Wel een vouwkam in mijn bezit maar die neemt even veel plaats in dan een ander houten kleiner exemplaar.

Voor onderweg gebruik ik het liefst een kleine borstel en eventueel een kleine kam uit hoorn om de boel te fatsoeneren ;)
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Die van Go Comb had ik idd gezien.. ik wil soweiso nog een houten gaan halen voor thuis :)
Maar zoiets is idd wel ideaal voor opzak..
Ben er niet zo van eerst heel je broekzakken vol te laden met spullen... telefoon, sleutelbos en beurs is meer dan voldoende..
Dus als er een mooie combi kan zijn qua kam.. tis maar voor onderweg he... The real thing is @ home :)
 

TMG1961

Baardaap
Geen ervaringen met bestellen van dingen uit China, ook geen idee welke webwinkels goed zijn en waar je bij weg moet blijven
 

Kale666man

Baardaap
Hee theo nou das weer toevallig.
Vond het wel wat hebben dat ding
Maar laat maar gaan dan die boksbeugel kam.
Nou stom toch krijg van jou antwoord erop hahaha.
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Nou.. de credit-card kam is een flop!
Ik dacht die is mooi klein.. beetje formaat van een credit-card.. of iets groter dan..
Alleen in de beurs past ie niet fatsoenlijk... het kamt voor geen meter en is veeeel te zwaar..
Ach, een baard-maat zag hem.. die is gaaf!.... Ik: Hebben? Neem mee neem mee.. hahahha

Nee heb een tweede houten besteld; exact de zelfde; welke ik op zak kan steken..
Klein en compact ding en makkelijk in gebruik.. de klitten verdwijnen zonder dat de kam vast zit.. :)
 

Hartenheer

Zware baard
Misschien komt het door de balm die ik gebruik, maar kam mijn baard tussendoor nooit :cool:
Een maal in de ochtend vochtig maken > kammen > SuperFurry en modelleren. En het blijft de hele dag goed zitten..:)>
 
Banner image
Top