Cowboy met een baard

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Hoi baardmannen,

Al enkele dagen actief op dit forum maar nog niet de tijd genomen om me hier netjes voor te stellen.
Bij deze dus..........

Na meer dan 30 jaar snor en 2 jaar zagen door de vriendin dan toch maar de baard laten groeien.
We zijn momenteel pakweg 6 weken ver en tot dusver valt het reuse mee.
Wat ik NIET verwacht had is dat er best wat meer bij komt kijken dan gewoonweg "niet scheren".
Het is dus een andere aanpak qua verzorging die tot op heden wel bevalt.

Ik hoop hier dus wat op te steken van de ervaren baarddragers en verder ervaringen van beginnende heren te kunnen lezen.

Andere hobby's zijn motorrijden, westernrijden en (winter)-kamperen.
 

Sander

beards be like...
Hi Cowboy, ook jij welkom!

Trouwens een hobby die je niet vaak hoort: westernrijden. Tof!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Momenteel is het westernrijden wel serieus naar de achtergrond verdrongen door het motorrijden.
We hebben nog wel 3 paarden en een pony dus we houden ons wel bezig.

Hieronder een foto van enkele jaren geleden

SL270457cut2_zps71aab008.jpg
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Welkom Cowboy!

Het wordt al een mooi gemêleerd gezelschap hier op het forum!

Gave foto trouwens!
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Mijn grootste hobby is Musique
Zijn er nog baardmannen hier die een muziekinstrument spelen?

Ik speel acoustic guitar en mijn hoofdinstrument is the FENDER JAZZ BASS YEAHHH:cool::D
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Ik speel een beetje gitaar. (maar dat komt voornamelijk neer op heel slecht metal rifjes en Punk nummertjes mee spelen. )
Tevens heb ik een tijd een Squier Precision Bass geleend van een collega (uit de tijd dat squier nog redelijk goed spul maakte, wat tegenwoordig echt anders is), en lekker bassen vind ik eigenlijk nog wel leuke dan gitaar spelen.

Maar laat er geen twijfel over zijn dat ik echt heel slecht ben en totaal elke vorm van talent ontbeer! :) vind het voornamelijk gewoon leuk om te doen. Hoewel ik er nu amper aan toe kom.
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Ronald te gek hoor:D

Belangrijkste is dat je ervan geniet...Musique and Beards rules:cool:
Ff gauw foto gemaakt hihihi

Over een half jaar is mijn baard grijs hihihi
image.jpg
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Hier ook wat gitaar spelen. Ik speelde eerst Electric in een superslecht garagebandje. Dat was voornamelijk metal. Nu wat akoestisch aan het aanrommelen. Meer voor de ontspanning.
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Blijven mooie dieren die paarden, gave foto ook Cowboy,
succes met het groeien van de baard (Y)

Groeten Hans
 
Banner image
Top