Coronas virus

Yainderidoo

Zware baard
Ik ben vanochtend naar Duitsland geweest. Moest eten voor kat hebben. Hij verdraagt slechts 2 merken en die verkopen ze helaas niet in Nederland en was door alles heen. Grensovergang was niet afgesloten, er stond alleen een politiewagen naast de kant bij de eerste rotonde op Duits grondgebied, dat is ong 1 km vanaf de grens. Diervoer gekocht, netjes contactloos betaalt, weer in auto en retour Nederland. Enigste minpuntje is dat een man van ongeveer 80-85 vlak achter me langs doorliep. Hoef gelukkig maar eens in de 6-7 weken naar de winkel daar voor voer voor de kat, dus nu tot eind mei weer genoeg op voorraad.

Boodschappen hoef ik zelf de komende 2 weken niet te doen, ga eerst alle voorraden opmaken. WC papier heb ik nog, slechts 2 rollen maar daar redt ik het de komende paar weken wel mee.
Ik heb ook voor een van onze katten speciaal voer nodig wat alleen (duurder) bij de dierenarts is te krijgen. Ik moet daar ook speciaal 26 km met de auto. Totdat ik ontdekte dat ze bij zooplus.nl dat voer ook verkopen. En het is daar niet alleen goedkoper....boven een bepaald bedrag is het ook zonder verzendkosten. In mijn geval zit ik daar altijd overheen ;) EN ik hoef er niet voor te rijden. In deze tijd ook wel even prettig soms.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Terwijl iedereen zich laat ophokken en de minister-president verklaart, dat er niet op gerekend moet worden, dat de maatschappij ooit nog zal worden, als het moment, voordat het verschrikkelijke Covid-19 onze samenleving wereldwijd verwoestte heb ik even de tijd genomen de door het Centraal Bureau der Statistiek bijgehouden aantal overlijdens per week in Nederland van de laatste vijf jaar door te nemen.
Gemiddeld overlijden er 3.200 personen per week in Nederland (wat niet ieder journaal aan de bevolking gemeld wordt!) en vanaf januari tot dit moment is er geen enkele stijging in vergelijk met voorgaande jaren.
Laat ik het voor de duidelijkheid even herhalen: géén dooie meer dan normaal!!!

Ga maar niet angstig boos reageren op deze post, want ik ben niet één van de vele politici of nog-nooit-eerder-geziene-virologen, die loze paniek verspreiden, maar de Duitse professor in de micro-biologie Sucharit Bahkdi heeft een mindere duistere kijk op de pandemie, zoals hij aangeeft in zijn open brief aan bondskanselier Merkel en uitlegt in zijn YouTube video's.
Luister eens naar zijn wetenschappelijk bewezen argumenten en vraag je af……
 

Jofa

Baard
Prof, ik ben het met je eens, in zekere zin. Ik zie en hoor in mijn omgeving toch best serieuze dingen die het virus mensen aandoet. Het dodental zal ook wel gelijk zijn als andere jaren, dat geloof ik zomaar. Maar dat neemt niet weg dat er weinig kennis is hoe het zich ontwikkeld bij welke mensen. Het is zo ongrijpbaar. Dat boezemt mensen angst in.

Plus, als je leest wat laurent meemaakt in de zorg, is het zeker geen kattenpis.
 
Laatst bewerkt:

Laurent1965

Zware baard
Staat bij de appie bij het wc-papier vanochtend, twee pakken per klant, ok, duidelijk met dat idiote gehamster.
Heb al weken geen wc papier meer kunnen kopen met die lege rekken, dus ik denk doe eens gek en neem een pak ( 4 rolletjes, genoeg voor 2 weken of zo ) mee.
Ik hou me overigens altijd keurig aan de regels, vaste klant bij betreffende Appie.
Ik heb bij het betalen van mijn boodschappen oa 1x keukenrollen, 1x wc rollen, 1x servetten..
Zegt die kassa-miep, u moet 1 pak terugleggen....., 2 per klant...
Hoezo, ik heb toch 3 verschillende artikelen...? Nee zegt ze, geldt voor het hele rek.(....)
Ik weet dat ze onder druk staan, wil geen discussie, ze keek ook al niet heel snugger, ik heb de servetten maar netjes teruggelegd, dan zetten we maar een rol wc papier naast het bord dacht ik nog
BELACHELIJK :mad::mad:

Compleet doorgeslagen momenteel !!
 
Laatst bewerkt:

Bildtstar

Baard
Hahaha, fantastisch!
@Laurent1965 heeft zichzelf ontmaskerd, als een "stiekeme" servetten-hamsteraar.:D

'Terugleggen, mijnheer en snel, anders verwittigen we de politie!':p

Even een leuke anekdote over servetten, ik zat ooit in een wok restaurant te eten, en toen hoorde ik dat een serveerster vroeg aan een man aan een tafel naast ons of hij ook een servet wou, de man zei in het fries ''hoet net hjer, ik feij mien mûle wol oan mien trui ôf'' (hoeft niet hoor, ik veeg m'n mond wel aan m'n trui af) ik moest echt m'n lach inhouden want hij deed het ook nog schaamteloos :D
 

Texman

Koning Baard
Ook in België wonen heel veel mensen die vanwege hun geloof een baard dragen.
Die zullen niet blij zijn als ze te horen krijgen dat hun baard heel kort moet of er zelfs af moet.:confused:
 
Banner image
Top