Coronabaard

Rothbeard62

Volle Baard
Nou, het is allemaal al gezegd... en we zijn hier natuurlijk allemaal behoorlijk bevooroordeeld wat baarden betreft. Ook ik vind het echt zonde, je had een goeie baard. :oops: Hoop dat ie snel weer terugkomt! En vergeet niet: een baard is in de zomer juist handig want houdt de zon tegen en beschermt de huid.

@Texman gaf uitstekend advies: hij wil ook wel eens wat anders En kort de baard dan iets in: resultaat: spijt! Hou die gedachte vast! :)>
 

LeonE

Baard
Nou, het is allemaal al gezegd... en we zijn hier natuurlijk allemaal behoorlijk bevooroordeeld wat baarden betreft. Ook ik vind het echt zonde, je had een goeie baard. :oops: Hoop dat ie snel weer terugkomt! En vergeet niet: een baard is in de zomer juist handig want houdt de zon tegen en beschermt de huid.

@Texman gaf uitstekend advies: hij wil ook wel eens wat anders En kort de baard dan iets in: resultaat: spijt! Hou die gedachte vast! :)>
Ha @Rothbeard62 . Zeker waar. Rookies maken foutjes. Komt gelukkig wel weer goed. En zon. Het zal vast niet goed zijn, maar soms is het ook wel weer lekker om een paar zonnestraaltjes te vangen. Kan ik weer rustig werken aan mijn wintervacht
 
Ach je moet maar zo zien, je hebt er van geleerd.
Je deed het en het viel tegen. Nu weet je ook wat je te wachten staat qua jeuk en andere groeidingetjes van een baard. Na de zomer heb jij weer een stoere baard.
 
Banner image
Top