Corneel stelt zich voor

Corneel

Baard
In real life heet ik Paul, ben 46 jaar en kom uit Enschede. Mijn nickname komt voort uit het liedje Mannen met baarden.

Sinds mijn dienstplicht (90-4) loop ik met een ringbaard en heb verschillende pogingen ondernomen om deze uit te laten groeien tot een volle baard. Echter is het nooit gelukt, simpelweg omdat ik vond dat ik na een paar weken op een zwerver begon te lijken en dat was niet echt gewenst in de dienstverlening.

Ik zit nu een paar weken in Thailand, waar ik samen met mijn vrouw een huisje heb. Om niet telkens zoveel mee te hoeven sjouwen ligt hier een scheerapparaat, tondeuse etc. Tot mijn verbazing heeft de scheerapparaat het begeven en heb ik weer een goede reden om weer een volle baard te laten groeien. In tegenstelling tot mijn vorige pogingen bestaat er nu dit toffe forum, afgeladen met goede tips en mooie verhalen. Ik heb inmiddels de meeste topics wel gelezen, zeer vermakelijk hèhè.

Helaas kent Thailand geen baardcultuur dus ben ik zelf maar op zoek gegaan naar wat hulpmiddelen. Ik heb inmiddels een leuk kammetje en borstel gevonden alsmede een flesje Argan olie en wax. Mijn baard groeit zeer snel vind ik zelf, daar helpt het mooie weer ook aan mee. Ik ga tot mijn terugkomst in Nederland niet ingrijpen, eens kijken wat dat oplevert.

Helaas staat dit forum mij niet toe om foto's of avatar bij voegen via mijn mobiel. En ja de foto's zijn kleiner dan 3.9MB en in jpg extensie. Misschien dat ik dit na terugkomst wel regel.

Groeten uit Thailand!
 

Corneel

Baard
Met veel bloed zweet en tranen is het gelukt om een plaatje te uploaden :D:p

3634-f9b4c733ae546b97755292e5ad2d4cc8.jpg


Omgerekend kost het ongeveer:

Kam - 45 cent
Borstel - 2 euro
Wax - 75 cent
Golden Argan oil 100 ml - 8 euro
[DOUBLEPOST=1480427379][/DOUBLEPOST]
ยินดีต้อนรับ Corneel!:)>

สวัสดีครับ Weeble พูดพาษาไทยได้ใช่ไหมครับ
 

Bijlagen

  • Set.jpg
    Set.jpg
    3,4 MB · Weergaven: 11

GlennBG

Volle Baard
Hoi, welkom! (Y)
Goed verhaal man, goede voornemens om eraf te blijven voorlopig.
Zwerverslook klinkt zeer bekend maar moet je ff door.
Benieuwd hoe de voortgang gaat en plezier met je baard! :)>
 
Banner image
Top