Burroughs baardolie van Prospector Co testen?

Zojuist werd ik gemaild door de mannen van Scherenshop.nl. Morgen krijgen ze 5 testzakjes Burroughs baardolie van Prospector Co binnen. En ze vroegen zich af of er hier mensen waren die deze eens wilden testen. Mocht je daar interesse in hebben laat dat dan even weten in een berichtje naar mij (met je adres), dan sturen ze het naar je toe.

Uiteraard wie het eerst komt...
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Mocht de gelegenheid er zijn dan graag,
Maar als er meer gegadigden zijn dan mag je wat mij betreft ook loten hoor.


Heb je een berichtje gestuurd.
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Ik hoef niet hoor...maar.... WEL wanneer als extraatjuh een OAKIE BAARDBORSTEL bijgeleverd wordt ghehehe:cool:

:)>:p G E I N T J E ;):)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
P

PUNK-JAZZ

Guest
:DHIHIHI...Weet ik eigenlijk ook niet ...kwam ineens op het "werkblad"
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
filepicker%2FPv1vneGRRTO2EDQu6XpW_good_things_come_to_those_who_wait.jpg
 

Floris

Baard
Ik wilde wachten tot de zondag, maar ik heb me niet in kunnen houden. Ik heb het toch maar voor mijn nachtdienst in mijn baard gesmeerd.
Dus hieronder mijn mening.

De olie:
Ik vind de olie 'licht' en goed smeerbaar. Het is zeker niet vet en het trekt goed mijn haar en mijn huid in. Het is dus niet dat het er dik op blijft liggen en je een glimmende kop krijgt. Mijn baard is er lekker zacht en goed doorkambaar van geworden. Ook heel belangrijk

De geur:
Toen ik het zakje open trok kwam er geen oase van geur mij tegemoet. Ik moest een paar druppels in de hand doen en de olie 'los wrijven' voordat ik wat rook. Maar toen dat eenmaal gebeurt was kwam er een zeer aangename geur in mijn neus. Prospector Co. beschreef dat de geur van de olie aards en houtachtig is. Nou, dit klopt ook wel en in dit geval is houterig goed!! Het was net alsof ik mij in een ouderwetse houtzagerij bevond waar ze verschillende soorten vers hout aan het zagen waren. Echt heel lekker!
De heerlijke geur is dus niet overheersend en subtiel aanwezig. Maar na een aantal uren is deze heerlijke geur wel verdwenen. Dus voor de stoere lumberjack die zijn baard goed wil verzorgen, maar geen overheersende geur wil is dit een goede olie.
Persoonlijk vind ik dat Prospector Co. iets meer van deze combinatie essentiële oliën had mogen toevoegen. Naar mijn mening doet dat geen afbreuk aan de olie.

Eindoordeel:
Een goede olie voor de stoere houthakker, die zijn baard goed wil verzorgen en die met een vleugje van heerlijke houtachtige geuren tevreden is.
 
Banner image
Top