buck 110 update

Zwollenaar

Zware baard
Gezien een aantal onverwachte uitgaven ben ik genoodzaakt om de geplande
aanschaf van de Buck 110 uit te stellen tot na de jaarwisselingen. Jammer maar helaas
 

Daaf

Baard
Jammer inderdaad. Als ik het andere topic zo lees zal er door de uitstel geen afstel komen. (Y)
 

Nib85

Volle Baard
@Zwollenaar ik ben zelf ook wel weer eens toe aan een nieuw mes en zit zelf te twijfelen tussen de Buck 110 en de 112.
Wat een mooie messen zijn dat zeg.

Welk voordeel heeft de 110 boven de 112? De 110 is natuurlijk “de klassieker” bij uitstek, maar is het formaat niet net te groot??
 

Giant

Zware baard
Ik heb zelf een 110 en een 55.
De 110 is erg groot. Ik heb zelf grote handen dus voor mij geen probleem. Dat is wel iets waar je op moet letten. De 110 is ook vrij groot voor in de broekzak.
 

Zwollenaar

Zware baard
@NIB 85, de 110 is naar mijn idee te groot en fors om als EDC mes te gebruiken. Hiervoor
heb ik de slim uitvoering van de 110 aangeschaft. De originele 110 ga ik alleen kopen om
mee te pronken. (erg he). En wat de 55 betreft; ik vind dit een priegel mesje goed voor in een damestas;)
De 112 vind ik net iets te ongemakkelijk om dagdagelijks te gebruiken.
 

Giant

Zware baard
En wat de 55 betreft; ik vind dit een priegel mesje
Toen ik de 110 kocht kreeg ik de 55 er gratis bij.
Deze is half zo groot maar wel een kopie van z'n grote broer 110, dus even mooi om te zien.
Ik heb hem altijd in mijn broekzak en gebruik hem regelmatig om bijv pakketten open te maken.
1fd88ddddaab9f42f4d944e33278e83d.jpg
 
Laatst bewerkt:

Giant

Zware baard
Indien ik een bureaubaan zou hebben zou ik óf een buck 55 of een buck 726 aanschaffen
Ik heb een kantoorbaan.
Ik denk niet dat het gewaardeerd zal worden op kantoor als ik mijn appel schil met mijn Buck 110. Maar mijn Buck 55 is geen probleem.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Interessant, maar had deze conversatie ook in de post over zakmessen, etc. kunnen gaan of willen jullie een Baardforum, waarop niets meer te vinden en terug te lezen is door de veelvoud aan verschillende posts?
:rolleyes:
 

Zwollenaar

Zware baard
Vandaag heb ik de Buck 110 met ebony handvaten besteld en betaald.
En als het goed is krijg ik deze morgen of overmorgen binnen. Voel me
net als een kind die uitkijkt naar de sinterklaascadeautjes (erg he):)
 

Giant

Zware baard
Vandaag heb ik de Buck 110 met ebony handvaten besteld en betaald.
En als het goed is krijg ik deze morgen of overmorgen binnen. Voel me
net als een kind die uitkijkt naar de sinterklaascadeautjes (erg he):)
Dan hoop ik dat de pakketbezorger geen vertraging heeft door de sneeuw. Maar je zult er geen spijt van krijgen, de 110 is alleen al mooi om te zien.
 
Banner image
Top