Brisk baardolie en shampoo

Gustaaf

Baard
IMG_20160807_222337.jpg

Deze baardolie en baardshampoo in Duitsland gekocht.
Nu enkele dagen in gebruik en tot nu toe doen de producten waarvoor ze gekocht zijn.

De shampoo bij de eerste keer wassen moest ik echt wel wennen aan de geur, maar dat had ik ook toen bij de honest amish.
Na het wassen voelt het anders aan dan gewend, precies wat stugger, maar eenmaal droog is de baard goed zacht.

De baardolie is goed te verdelen en ook hier weer een geur wat me doet denken aan noten/bos.
Baard word met deze olie precies wat beter in model gebracht en de geur blijft na het inbrengen zeer neutraal,
Wat dan mijn vrouw weer zeer kan waarderen als ik met mijn baard in de buurt kom, daar ze niet van die sterke geuren houd.

Dus zeker tevreden over deze producten ,
En de prijs was dan ook nog een meevaller, 10.90€ samen.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Bedankt voor de review (Y)

Neutrale geur zal ik maar laten want hier heeft de vrouw des huizes liever wat bosgeur in de buurt ;)
 

Bhazz

Stoppelbaard
Ik gebruik de Brisk Baardolie ook, en bevalt uitstekend.
Plus €6,95 is geen geld.
 

Bijlagen

  • image.png
    image.png
    703,4 KB · Weergaven: 30

Flipkoos

Baard
Zelf heb ik ook onlangs een setje shampoo en olie van Brisk gekocht. Geen geld! En op vakantie in Hardenberg zaten we dicht bij de Duitse grens...
Het heeft me aangenaam verrast!
De shampoo (3,99 voor 150ml!) doet waar hij voor bedoeld is. Heb zelf graag wat meer schuim, maar het geurt alsof je een compleet bos op je kinnebak smeert!
De olie is ook boven verwachting prima (6,99 voor 50ml!). Maakt de baard zacht en beardruff-vrij. De geur is niet bijzonder, maar erg subtiel.
Ingrediënten:
  • Zoete Amandelolie
  • Avocado-olie
  • Arganolie
  • Jojoba-olie
  • Teetrea-olie
  • Vitamine E
  • Atlantisch cederhoutolie
  • Limonene
  • Linalool
 

drummer

Baard
Een hele lief collegaatje van mij, die in Duitsland woont, kwam vorige week met deze cadeautjes voor mij:
www.dm.de/brisk-bart-balm-p4045612003823
www.dm.de/brisk-bartoel-p4045612002697.html

Ik heb de producten ondertussen een paar keer geprobeerd en ik moet zeggen dat ze vooralsnog prima bevallen.
De olie is niet te dik, en voelt niet vettig aan in de baard. In de posts hierboven wordt de geur omschreven als bos- en nootachting. Nootachtig kan ik in meegaan, maar ik vind de geur ook iets frissers van munt hebben. Zeker geen vervelende geur, die niet overheerst en die in mijn beleving niet al te lang blijft hangen. Deze durf ik wel te combineren met een eau de cologne.
De balsem vind ik eigenlijk meer een wax. Het is iets vettiger en steviger dan de balsems die ik tot nu gebruikt heb. Op het blikje staat het ook: 'mit waxstruktur'. Dit komt wel ten goede aan de hold. De geur is hetzelfde als die van de olie.
Kortom, voor deze prijs (6,95 voor 50 ml. olie en 4,95 voor 40 ml. balsem) vind ik het zeer goede producten voor erbij. Ik kon wel eens nabestelling plaatsen als deze op zijn....
 

TMG1961

Baardaap
Zag dat ze ook een geurvrije versie hebben avn de olie en shampoo. Aangezien ik morgen toch naar Duitsland ga loop ik even bij de DM drogisteij langs en kijk of ze die hebben.
Inhoud stoffen: Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Tocopherol (Vitamine E).
 

TMG1961

Baardaap
Vandaag de geurloze versie meegenomen vanuit de DM in Duitsland. Geen geurtje te bekennen, maar dat is ook de bedoeling van een geurloze versie.
De olie zit een beetje tussen dun en dik in, zeg maar een medium dikte. Laat zich makkelijk aanbrengen en de baard voelt ook niet vettig en de haren voelen zacht aan, heb 8 druppels genomen, zelfde als ik ook neem van Honest Amish olie. Voor de prijs een goede olie, 6,95 voor 50ml, er zitten 4 verschillende oliën in plus vitamine E.

Toekomst moet uitwijzen of het een blijvertje is maar is in ieder geval gunstig geprijsd en eerste indruk is goed.
 

TMG1961

Baardaap
@RCM Inhoud stoffen: Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Tocopherol (Vitamine E).

Ze hebben een met en een zonder geurtje
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top