Boof's kwekerij

Boof72

Volle Baard
Afgelopen weekend moest het hoofd weer kort geknipt worden, dus ook de baard maar gelijk bijgewerkt. Die begon ook weer alle kanten op te springen.
De zijkanten en voorkant wat korter gemaakt. En de lengte aan de onderkant behouden, alleen geprobeerd recht te maken. Was ff lastig maar volgens mij is het aardig gelukt.
IMG_20210112_081128.jpg
 

Eric65

Baard
Ziet er keurig netjes uit, complimenten.
[DOUBLEPOST=1610469615][/DOUBLEPOST]Ben een fanatieke fietser, fiets vele km’s ook in de winter maar ondanks de snot en kwijl geen krul te bekennen bij mij, helaas. Buiten de mooie baard ook mooie helm trouwens.
 

Boof72

Volle Baard
ik fiets ook gewoon door hoor, kou kan je je op kleden.
Bij regen haak ik af, of het moet onderweg vallen :D

De helm is het eerste wat ik nieuw heb aangeschaft. De rest ben ik toch altijd wel van de tweedehands.
Maar mijn veiligheid vind ik op dat gebied even belangrijker.
 

Nib85

Volle Baard
Vanmiddag een sneeuw / ijs baard geprobeerd te creëren. Maar het is niet gelukt. Bekijk bijlage 18475

Niet gelukt? Morgen weer een kans... ;)
Ik had na 20 minuutjes mijn kinderen al rollend van het lachen door de sneeuwduinen rollen...:D

Toen we na een uurtje of 2 thuis kwamen zaten dr flink wat ijspegels aan mijn kin en wangen (tevens ook kleintje in mijn wimpers).
Fotootje van onderweg toevallig net in mijn eigen topic gepost.
 

Boof72

Volle Baard
Zo dat is alweer even geleden. :rolleyes:

Hierbij weer eens een update.
Inmiddels is er wat lengte vanaf gehaald door de barbier. Op verzoek van mij :cool:
Het werd wel een hele dikke krullende bundel onder mijn kin. En mijn vrouw blijft het niets vinden als hij zolang is / wordt.
En omdat de zon ook weer gaat schijnen maar gekozen om er wat af te laten halen.
:)>
 

Bijlagen

  • IMG_20210603_070412.jpg
    3,4 MB · Weergaven: 42
Banner image
Top