Boof's kwekerij

Hartenheer

Zware baard
Dat doet mijn baard helaas ook daarnaast vind ik het nogal een benauwd gedoe.
Ik draag hem dan ook alleen in de daarvoor aangewezen plaatsen (winkels e.d.)

Helemaal waardeloos als je een bril draagt.
Ik heb een tijd met een gasmasker op moeten werken, dat is echt waardeloos.

Je zweet en het kan niet weg, loopt het zweet lekker in je ogen.
 

Joep

Zware baard
Het blijft een voorbeeldbaard voor mij. Ik ga nu wel iets beter mijn best doen om dat te bereiken. :)> (Y)

Ik was laatst nog in/nabij Bakkum. Boswandeling met de kinderen en heerlijk pannenkoeken gegeten bij Johana's Hof. Het was wel file lopen daar, want al die randstedelingen dachten het zelfde als ik dacht, lekker naar Castricum, boswandelen. Wordt jij daar niet gek van?
 

Boof72

Volle Baard
Het blijft een voorbeeldbaard voor mij. Ik ga nu wel iets beter mijn best doen om dat te bereiken. :)> (Y)

Ik was laatst nog in/nabij Bakkum. Boswandeling met de kinderen en heerlijk pannenkoeken gegeten bij Johana's Hof. Het was wel file lopen daar, want al die randstedelingen dachten het zelfde als ik dacht, lekker naar Castricum, boswandelen. Wordt jij daar niet gek van?


Ik wandel (bijna) nooit, maar fiets daarin tegen meer. En als je vroeg ga of juist einde van de dag is het goed te doen.
 

Bijlagen

  • IMG_20201029_160955.jpg
    IMG_20201029_160955.jpg
    3,6 MB · Weergaven: 30

Joep

Zware baard
Ik wandel (bijna) nooit, maar fiets daarin tegen meer. En als je vroeg ga of juist einde van de dag is het goed te doen.
Het is ook een heel mooi fiets gebied ja. Ik ben er al vaak geweest en vroeger fietste ik daar ook, maar dan bleef ik wel op het fietspad. Ik heb het vermoede dat jij het fietspad wel eens af gaat.
 
Bekijk bijlage 17656
Foto op het werk laten schieten voor in de nieuwsbrief.
Mijn collega heb ik er even afgeknipt :)

Tja wat kun je nog zeggen over jouw baard.
Hij staat je geweldig en is mooi van vorm en kleur.

Ik ben een fan. Dus als er ooit een Boof72 fanclub komt…….. dan wordt ik lid.
Motiveerde mij in ieder geval weer om het groeiproces voort te zetten.

Keep on growing.
 
Banner image
Top