Boof's kwekerij

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Als je hem dwars houdt zou het ook moeten opgelost zijn, en anders even roteren op een andere website ;)
 

Keefler

Baard
Ben ik nou de enige die een stijve nek krijgt van al die 90°-foto's ??? :confused::confused::confused:

Ze staan nu goed vermoed ik, maar om een of andere reden schijnen telefoons precies dat te doen wat wij niet willen met die foto's ;)

Ot: netjes bijgewerkt hoor, goeie baard!
 

Boof72

Volle Baard
Ze staan nu goed vermoed ik, maar om een of andere reden schijnen telefoons precies dat te doen wat wij niet willen met die foto's ;)

Ot: netjes bijgewerkt hoor, goeie baard!

Ik heb nu de telefoon maar op z'n kant gehouden met foto's maken.
Dit werkt goed !

Zou de baard nog wel wat rechter en strakker willen, maar dan moet er eerst meer lengte in komen.
Alleen ben ik dan bang dat ik straks een half uur bezig ben om hem strak te modelleren.
En hier zit ik dan weer niet knietop te wachten.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Alvast dank voor de "rechte" foto's ;)

Wat strak modelleren betreft wil dat op zich nog wel meevallen als er meer lengte in komt hoor.
Het is niet zo dat je dan dagelijks een half uur met de stijltang aan de slag moet of zo.
Beetje wax of balsem doet ook al wonderen ;)
 

Boof72

Volle Baard
Onder de kin is het nu een 1,5 - 2 cm lang en kam het nu van boven naar beneden.
Als ik het de andere kant op kam dan zit er veel meer volume in, en voelt het "luchtiger"
Alleen ziet het er dan niet meer uit omdat er dan helemaal geen vorm meer in zit.
En voor mijn gevoel wordt de baard alleen voller maar niet langer.
Op een paar uitspringende haren na groeit het niet zo hard meer als in het begin.
 

maximum

Zware baard
Onder de kin is het nu een 1,5 - 2 cm lang en kam het nu van boven naar beneden.
Als ik het de andere kant op kam dan zit er veel meer volume in, en voelt het "luchtiger"
Alleen ziet het er dan niet meer uit omdat er dan helemaal geen vorm meer in zit.
En voor mijn gevoel wordt de baard alleen voller maar niet langer.
Op een paar uitspringende haren na groeit het niet zo hard meer als in het begin.

Het haar groeit gewoon even hard door alleen is het minder goed visueel zichtbaar;)Plaatjes blijven maken met tussenpozen van 1 maand en die vergelijken(Y)Van onder naar boven kammen onder de kin heeft een mooi effect als je 5-6 maandjes ver bent:)Beard up:)>
 

Boof72

Volle Baard
Na veel jeuk en discussie met vrouw lief........... alles eraf !
Wat een blote billen gezicht zeg :confused:

Dus voorgenomen om gewoon weer opnieuw te beginnen.
We zitten nu op week 3 :(
 

Boof72

Volle Baard
Achteraf was het inderdaad zonde........
Maarja , nieuwe poging is weer gestart.

Ik was er even klaar mee, en zoals al meerdere mensen melde ................... binnen 5 minuten spijt hahahhaha
 

Boof72

Volle Baard
baard20-6-16.jpg

Op 1 dag na, weer 4 weken verder.
Tot nu toe alleen enkele haren van de bovenlip iets korter geknipt, voor de rest groeit het weer lekker.
En wat vrouw lief betreft....... daar moet ik vaker NIET naar luisteren. :rolleyes:
 
Banner image
Top