Boof's kwekerij

Rothbeard62

Volle Baard
Erg mooi, wat kan de barbier hier in vredesnaam aan verbeteren? Maar soms kan de tactiek werken van een bezoek aan de barbier met minimale correcties. Je partner tevreden houden en zo langzamerhand je baard steeds een stukje verder laten uitgroeien. Zeg tegen de barbier dat hij het alleen even strak maakt en probeer deze lengte te houden! :)
 

Boof72

Volle Baard
En het groeit rustig door.
Net even alle uitschieters eraf gehaald.
Merk wel dat ik schilfers en geïrriteerde huid niet onder controle krijg. Wel wassen, niet wassen, spoelen met lauw water , meer olie of minder olie. Niets helpt , na het wassen is het een dag weg en dan begint het weer. Zelfs iedere avond spoelen met alleen lauw water werkt niet. Het haar wordt dan helemaal droog en stug. Druppel olie erin komt nooit zover tot op de huid, harem zuigen alles op. Flink veel olie erin werkt om op de huid te komen. Maar dan is het s avonds niet schoon te spoelen en moet er weer zeep aan te pas komen. Met mijn hoofd haar heb ik al jaren hetzelfde probleem. Als het langer is dan een halve cm begint het te jeuken en voelt het vet. Als ik het af scheer op standje 0 hen ik nergens last van. Echt irritant dit zeg !!! Zit er zelfs al aan te denken om maar over te stappen op een korter model baard :(:(
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    3,8 MB · Weergaven: 15

Texman

Koning Baard
Dit is inderdaad heel vervelend, als ik baardolie gebruik en dan doe ik dit op de toppen van mijn vingers dan komt er meer op de huid en minder in de baard.
Een andere optie is om een paar druppels baardolie door het natte haar en in je huid te masseren. Je moet dan je baard daarna alleen met een handdoek droog deppen (dus niet wrijven want dan komt de meeste baardolie in de handdoek).
 
Banner image
Top