Black Friday....

Stubble

Stoppelbaard
Black Friday waait flink over vanuit de US, is hier ook inmiddels een flinke hype aan het worden. Zo zag ik ook een mail voorbij komen van mijnbaard.nl met een Black Friday deal; besteed 35 euro of meer en ontvang een pot pommade van 150ml. Op zich mooie aanbieding, als je haar op de schedel zou hebben .
Gemiste kans dus wat mij betreft. Dit jaar heb ik de grootste korting, 100%. Want ik besteed niks aan baardverzorging deze dag ☺️.
Of heeft iemand ergens een interessante aanbieding gezien, voor de baardmensen dan?
 

zenn

Zware baard
Qua baard, Jackz Men Care heeft 30% korting op alle producten van Damn Good Soap Company
De actie loopt nog tot en met maandavond en de korting gaat van het totaalbedrag af.

jackz-black-friday.jpg


'K denk zelf dat 'Black Friday' 9/10 oplichting is; afgelopen maanden prijzen verhogen, zodat het nu opeens in de 'reclame' is...
En daarmee laat het Nederlandse kudde volk zich gek maken. Wat een onzin, waar is de oer-Hollandse nuchterheid gebleven!?
 
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik ga een actiegroep opstarten om te protesteren tegen de term Black Friday!

Vrijdag, de mede-eilandbewoner van Robinson Crusoe, was inderdaad een donker getint personage, maar deze etnische profilatie is zeer ongewenst heden ten dage, dus ik wil een duidelijk protest naar voren gaan brengen en eisen, dat in de nieuwe uitgaves van de roman Black Friday wordt genoemd als: Roetveeg Vrijdag of Afro-inheemse Dag-voor-het-Weekend.

Baardforummers, die zich bij de anti-Black Friday actiegroep willen aansluiten om te protesteren in boekhandels en bibliotheken kunnen zich melden.

image.jpeg
 

zenn

Zware baard
Net een nieuw mailtje van Mijn Baard binnen; bij besteding van €35,- een flesje Soulmate Baardolie kado.
De actie begint vandaag om 15.00 uur en loopt tot en met maandag. Snel & adequaat gehandeld. (Y)

mb-cyber-monday-2019.jpg


Kwam ook nog tegen; bij The Alpha Men 10% extra korting op het gehele assortiment. Geen idee tot wanneer het loopt.

image.jpg


Same here @Texman :cool: @ProfessorMelchior idd rare term en daar gaan de sjw's niet van uit hun dak!? o_O
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Vanochtend bij Albert Hein stond het vol met kerstbomen en kerstartikelen waren er ook al:eek:. Dit alles werd overspoeld met Sinterklaas liedjes en kinderen die hun schoen wilde zetten. Bij de andere winkels schreeuwde de blackfriday aanbiedingen je tegemoet. En dan vinden ze het gek dat er in het centrum van Den Haag weer een steek-incident plaatsvond. Daar raak je toch van in de war of ben ik nou gek.:confused:
 
Banner image
Top