Binnenkort mijn eerste baardje!

SjonVD

Stoppelbaard
Hallo ik zal mij even voorstellen.
Ik ben Sjon en ik ben 18 jaar oud.
Heb mij aangemeld op dit forum om advies te krijgen van jullie.

Ik wil dus mijn eerste baardje laten staan, niet echt een hele dikke want daar heb ik sowieso nog niet genoeg haargroei voor maar gewoon een kleintje omdat ik dat mooi vind.
Mijn vraag was dus hoe lang duurt het voordat je eerste baardje dus een beetje zichtbaar is? Ik scheer mij normaal om de 2 dagen maar ik had mij gister geschoren na 6 dagen en ik zag dat ik al bijna overal haargroei had en bijna geen kale plekjes meer had. Alleen als ik van dichtbij een foto maakte leek het echt alsof ik al een klein baardje had maar van ver zie je een heel klein snorretje en sikje. Mijn vraag was dus: als ik het een paar weken laat groeien zou het dan zichtbaarder zijn? Ik zelf heb namelijk geen flauw idee. Ik ben verder wel best behaard bij mijn benen, borst, buik etc. Mijn bovenhaar is donkerblond maar de rest alles gewoon donker/zwart/bruin. Het is dat ik mij gister avond heb geschoren maar ik wil wel over 1 of 2 weken even een foto sturen hoe het er uit ziet. Hoop dat jullie advies voor mij hebben!

Groetjes, Sjon!
 

Macx

Baardaap
Ik denk dat de baardbroeders je bericht en aanmelding over het hoofd hebben gezien, ik zie geen advies en nu we zes jaar verder zijn zul je wel een mooie baard hebben, stuur maar gerust een foto hoe het er nu uit ziet.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Macx,
Ik zie dat je wel vaker reageert op oude berichten dat is natuurlijk hartstikke aardig van je maar ik ben bang @SjonVD niet meer actief is op het forum.
In 2016 hebben een behoorlijk aantal forumleden hem advies gegeven.
Maar het is gestopt en waarom ???
Wat dat aangaat vindt ik het jammer dat sommige mensen niet de moeite nemen om zich af te melden.
Groetjes maar weer Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Ha @Macx,
Ik zie dat je wel vaker reageert op oude berichten dat is natuurlijk hartstikke aardig van je maar ik ben bang @SjonVD niet meer actief is op het forum.
In 2016 hebben een behoorlijk aantal forumleden hem advies gegeven.
Maar het is gestopt en waarom ???
Wat dat aangaat vindt ik het jammer dat sommige mensen niet de moeite nemen om zich af te melden.
Groetjes maar weer Texman :)>
Oké, dus hij heeft wel advies gekregen, dat is fijn om te horen, ik dacht, laat ik toch nog ff een berichtje achter laten, maar dat was dus niet nodig.
Ja, ik zie wel meer dat mensen van goed advies worden voorzien en dan plotseling niets meer van zich laten horen, ik vind dat erg onsympathiek, wel advies krijgen en aanmoediging en dan plotseling geen gehoor meer van de andere kant.
 
Banner image
Top