Binnenkort maar eens shoppen....

John1966

Baard
Ik ben van plan om, binnenkort, maar eens even te gaan rondneuzen in de webshop van Mijnbaard.nl. Vrij recent heb ik daar een houten baardkam en een baardschaar besteld en ik was dik tevreden over de geleverde producten en de snelheid waarmee dat gebeurde.
Nu zou ik graag eens rond willen snuffelen tussen de baardwaxes, - shampoos, -oliën en balsems.
Uiteraard ben ik mega-nieuwsgierig naar jullie voorkeur zodat ik mijzelf een klein beetje kan oriënteren op de aanschaf.

Ik hoor het graag van jullie! :)>
 
Hoi,

Ik heb daar onlangs de woody wax gekocht. deze bevalt mij tot op heden goed.
de geur is ook goed te doen en hij trekt in de loop van de dag snel weg. Je baard wordt er wel een beetje stroef van
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Erg moeilijk om daar een objectief advies over te geven aangezien smaken qua geur en gebruik nu eenmaal erg van persoon tot persoon verschillen.

Zelf ben ik fan van de houtgeuren en vind ik de Woddy (huismerk) behoorlijk qua prijs/kwaliteit. Toch ben ik een grotere fan van bijvoorbeeld DGSC olie (en wax) The Woods. Mijn absolute favoriet blijft echter The Bearded Bastard met als geur Woodsman of (erg prijzig) Man of the Woods (Y)

Qua zeep ben ik met de jaren afgestapt van de vloeibare shampoo en ben ik fan van de vastere zeepjes waaronder een gewone Aleppo zeep of een variant van DGSC. Prijzen vallen prima mee en ik heb de indruk dat zo'n blok zeep ook gewoon langer mee gaat ;)
 

John1966

Baard
Ik heb zojuist, als een jochie in een snoepwinkel, even driftig rond zitten neuzen in de webshop van Mijnbaard en heb, alvast, een eerste bestelling geplaatst. Ben benieuwd! :)>

Ik heb gekozen voor 'Satan's Bluff' baardolie, een draaitube snorwax van 'Mad Viking' en een blok baardzeep "Extra Grit"
Een baardborstel en snorkam als extra accessoires erbij besteld.
De keuze, voor wat betreft het gratis geschenk, viel uiteindelijk op de 'Woody' snorwax.

Mijn belangstelling gaat, met name, uit naar 'Satan's Bluff' baardolie.... we gaan het zien! (Y)
 

John1966

Baard
Neem nadien gerust de tijd om over die 'Satan's Bluff' baardolie een review te posten (Y)

Dat ga ik zeker doen Cowboy! ;)
Ik heb mijn keuze ook bepaald op basis van de reviews die er over geschreven waren en dat maakte me, eerlijk gezegd, heel nieuwsgierig!
Als het goed is ligt het pakje vanmiddag in de bus, dus jullie horen er zeker nog van! :)>
 
Banner image
Top